توشیبا اولین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ۱۲.۵ اینچی را ساخت

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در مراسم IFA امسال، شرکت توشیبا از لپ‌تاپ Satellite Radius 12 خود رنمایی کرد. این لپ‌تاپ قرار است تا پایان سال میلادی جاری عرضه شود.

به مناسبت نمایشگاه IFA برلین، شرکت توشیبا از لپ‌تاپ Satellite Radius 12 خود که یک پردازنده‌ی نسل ششمی اینتل دارد، رونمایی کرد.

طبق گفته‌ی شرکت توشیبا، لپ‌تاپ Satellite Radius 12 اولین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ۱۲.۵ اینچی دنیا است. لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر، لپ‌تاپ‌هایی هستند که صفحه‌ی‌شان بر می‌گردد و شبیه یک تبلت ‌می‌شوند. این لپ‌تاپ جدید توشیبا، صفحه‌ی نمایشی با وضوح تصویر Ultra HD یا همان ۴K دارد و از پردازنده‌ی نسل ششمی جدید اینتل استفاده می‌کند. قابلیت Windows Hello هم به این لپ‌تاپ اضافه شده است که اجازه می‌دهد کاربران با چهره‌ی خود لپ‌تاپ را از قفل در بیاورند.

Toshiba3Toshiba2 Toshiba1

توشیبا می‌گوید که به لطف پردازنده‌های نسل ششمی اینتل، میزان مصرف انرژی لپ‌تاپ بسیار پایین آمده است. اما در عین حال سرعت پردازش و هم‌چنین قدرت پردازنده‌ی گرافیکی بالا رفته است.

صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ هم در کنار وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی خود، هم‌چنین از تکنولوژی Gorilla Glass NBT استفاده می‌کند. توشیبا ادعا می‌کند که این صفحه‌ی نمایش، هشت تا ده برابر از شیشه‌ی آهکی سوددار که برای ساخت شیشه‌های نوشیدنی‌ها از آن استفاده می‌شود سخت‌تر است. این لپ‌تاپ هم چنین ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد.

توشیبا گفته است که Satellite Radius 12 را تا پایان سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر رضا یزدی

    من قبلا لپ تاپ توشیبا داشتم، تا حالا ۳ تا! توشیبا برخلاف شرکت های دیگه کل توانش رو روی کیفیت محصولاتش صرف میکنه نه تبلیغات و بازاریابی الکی… لپ تاپ Toshiba Satellite Radius 12 قطعا یکی از بهترین های دنیاست، چه مدل ۴K برای کسانی که مانیتور شاهکار میخواهند و چه مدل فول اچ دی برای کسانی که خواهان عمر باتری بیشتری هستند. امیدوارم دیجیکالا بیشتر به این محصولات فوق العاده باکیفیت اهمیت بدهد و موجود کند، ممنون.

  2. Avatar قاسم

    سلام
    چرا این مدل توی دیجی کالا موجود نیست حتی اسمش هم نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه