لپ‌تاپ جدید توشیبا عرضه شد

۲۹ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ژاپنی توشیبا، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ در دنیا است. این شرکت به‌تازگی جدیدترین لپ‌تاپ خود به‌نام Satellite C70-B-360 را با قیمت ۵۰۰‌ یورو (۶۶۷ دلار) روانه بازار کرده است.

لپ‌تاپ Satellite C70-B-360 جدیدترین محصول شرکت توشیبا است. این لپ‌تاپ یکی از محصولات مقرون به‌صرفه توشیبا محسوب می‌شود که به‌تازگی با قیمت ۵۰۰ یورو روانه بازار شده است.

با توجه به جزییات سخت‌افزاری و قیمت در نظر گرفته شده برای لپ‌تاپ جدید توشیبا، این محصول مقرون به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. در این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی با تکنولوژی +TruBrite HD و رزولوشن ۱۶۰۰×۹۰۰ پیکسل بهره گرفته شده است. توشیبا در این لپ‌تاپ از یک پردازنده Pentium 3805U استفاده کرده است که جزو محصولات کم ‌مصرف (ULV) به‌حساب می‌آید. این پردازنده دو هسته‌ای از محصولات کم مصرف در بازار است که با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده و گرمای کمی تولید می‌کند. این در حالی است که توشیبا با استفاده از این پردازنده، قدرت پردازشی مناسبی برای این لپ‌تاپ به‌وجود آورده است. همچنین روی این پردازنده از یک چیپ‌ست گرافیکی اینتل ۵۵۰۰ (GT2) استفاده شده است.

5

در این محصول از ۸ گیگابایت رم، ۱ ترابایت هارد، بلندگوهای استریو DTS، بلوتوث ۴.۰ و ویندوز ۸.۱ با قابلیت به‌روزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باید به درایو DVD، دو پورت USB 3.0، یک پورت LAN، یک پورت Sleep-and-Charge و بلوتوث ۴.۰ اشاره کرد.

منبع: Notebook Check

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه