لپ‌تاپ جدید HP؛ سورپرایز برای عاشقان نوآوری و قدرت!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
HP

شرکت HP به تازگی محصول جدیدی به نام Zbook Studio x360 را برای عرضه آماده کرده است؛ این لپ‌تاپ پنجمین نسل سری Zbook است که گزینه خوبی برای افراد حرفه‌ای قلمداد می‌شود. HP لپ‌تاپ Zbook Studio x360 G5 را به عنوان قوی‌ترین لپ‌تاپ کانورتیبل (هیبرید: قابل استفاده در دو مدل لپ‌تاپ و تبلت) حاضر معرفی کرده است. ویژگی مهم طراحی این لپ‌تاپ، خوابیدن کیبورد در جهات مختلف بوده و دلیل نامگذاری ۳۶۰ به قابلیت چرخش آن اشاره دارد.

از مشخصات کلیدی این محصول جدید HP می‌توان به صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ۴k لمسی به همراه قلم ویژه با حساسیت فشار بسیار بالا اشاره کرد. این لپ‌تاپ قرار است در مدل‌های مجهز به پردازنده Core i5 و i7 یا حتی قدرتمندتر Xeon در اختیار علاقمندان قرار گیرد. هم‌چنین از دیگر ویژگی‌های فنی مهم این محصول جدید HP، تراشه گرافیکی Nvidia Quadro P1000، ۴ ترابایت حافظه و ۳۲ گیگابایت رم اعلام شده که نشان از قدرت بالای این لپ‌تاپ کانورتیبل دارد.

HP

از دیگر مشخصات این محصول HP بایستی به دوگانه بودن آن اشاره کرد؛ طراحی HP به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند این محصول قدرتمند را در حالت استراحت هم به راحتی دردست بگیرد و کارهای سنگین خود را با آن انجام دهد. HP ادعا کرده که باتری این دستگاه برای ۱۶ ساعت شارژ نگه می‌دارد. هم‌چنین تنها ۳۰ دقیقه زمان نیاز است تا شارژ دستگاه به ۵۰ درصد برسد.

HP Zbook Studio x360 به همراه ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ دو عدد پورت USB 3، یک پورت HDMI و دو پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از Thunderbolt 3 دارد. درکنار این ویژگی‌ها، نکته جالب سنسور تشخیص اثر انگشت و دوربین وب‌کم با قابلیت تشخیث صورت است که امنیت دستگاه را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد.

در گزارش‌ها گفته شده که این‌ لپ‌تاپ از ماه آینده برای عرضه به بازار آماده می‌شود. قیمت پایه‌ی HP Zbook Studio x360 از ۱.۴۹۹ دلار آغاز می‌شود. نظر شما درمورد این محصول جدید HP چیست؟

منبع: TheVerge

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar اردشیر رضازاده

    مشخصات عالی ولی قیمت در ایران ناعادلانه ولی در مقایسه با محصولات اپل خوبه

  2. Avatar پرهام

    با دلار ۵۱۵۰ ، نظری ندارم
    بدون هذینه آوردن و گمرک و هیچی میشه ۷.۸۰۰.۰۰۰ تومن
    #کمر_شکنه وجدانا

    1. Avatar حسین

      دلار شد ۵۸۰۰ امروز رفیق…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه