ماریو کارت به گوگل مپس می‌آید

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز دهم مارس را «روز ماریو» نامیده‌اند، چون با کنار هم قرار گرفتن MAR و ۱۰ شاهد اسم MAR10 هستیم. به مناسبت روز ماریو، گوگل با همکاری نینتندو این شخصیت محبوب تاریخ صنعت بازی را به نقشه‌ی گوگل آورده است؛ طوری که به هنگام درخواست مسیر از داخل گوگل مپس، به جای پیکان همیشگی، شاهد ماریو هستید که در ماشین خود روی خط حرکت می‌کند.

به جای پیکان همیشگی، شاهد ماریو هستید که در ماشین خود روی خط حرکت می‌کند.

برای اینکه ماریو را به گوگل مپس خود بیاورید، باید قبل از هر چیز گوگل مپس را به جدیدترین نسخه بروزرسانی کنید. پس از آپدیت، با ورود به اپ با یک جعبه‌ی زرد که روی آن علامت سوال وجود دارد (از همان جعبه‌های معروف ماریو) روبرو می‌شوید. با انتخاب این جعبه‌ی زرد می‌توانید حالت «ماریو کارت» را فعال کنید.

فلش جهت‌دار سپس به ماریو تبدیل می‌شود و به مدت یک هفته می‌توانید از این ظاهر جالب گوگل مپس و چهره‌ی ماریو لذت ببرید. گوگل در وبلاگ خود هشدار داده است تا حواس‌تان باشد جوگیر نشوید و لاک پشت قرمز و موز به سمت دیگر راننده‌ها پرتاب نکنید.

می‌توانید در ادامه چگونگی ورود ماریو به گوگل مپس را ببینید. گوگل قبلا هم با نینتندو همکاری‌های مختلفی داشته باشد؛ همکاری‌هایی مثل قرار دادن پوکمون‌ها در نقشه‌های مختلف، یا ساخت یک کارتریج میکرو برای نرم‌افزار گوگل ارث.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه