ال‌جی پیش از CES 2016 از مانیتور و لپ‌تاپ جدیدش رونمایی کرد

۱۲ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مانیتور

شرکت ال‌جی به مناسبت نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2016 از سه مانیتور و یک لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد.

این روزها به نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES 2016) نزدیک‌تر می‌شویم و طبیعتا انتظار می‌رود شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی به زودی از جدیدترین محصولات الکترونیکی‌شان برای سال بعد رونمایی ‌کنند. گرچه اکثر این شرکت‌ها معمولا تا آغاز هفته‌ی نمایشگاه صبر می‌کنند، اما به نظر می‌رسد ال‌جی جلوتر از همه، محصولات جدیدی را معرفی کرده است.

علاوه بر این، ال‌جی می‌خواهد در نمایشگاه CES 2016 لپ‌تاپی با نام تجاری «گرم ۱۵» (Gram 15) را هم به نمایش بگذارد.

اول اینکه ال‌جی از دو دستگاه مانیتور عریض خمیده با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و به اندازه‌ی ۳۴ اینچ رونمایی کرده است. این مانیتورها از کانکتورهای Thunderbolt 2 پشتیبانی می‌کنند و در آنها از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD استفاده شده است (شماره مدل‌های ۳۴UC98 و ۳۴UC88). وضوح تصویر این دو مانیتور ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

مانیتور

ال‌جی همچنین یک مانیتور ۴K کوچک‌تر به اندازه‌ی ۲۷ اینچ با پشتیبانی از USB Type-C و تکنولوژی IPS را به نمایش گذاشت (شماره مدل ۲۷UD88). این مدل خمیده نیست.

علاوه بر این، ال‌جی می‌خواهد در نمایشگاه CES 2015  لپ‌تاپی با نام تجاری «گرم ۱۵» (Gram 15) را هم به نمایش بگذارد. اندازه‌ی صفحه نمایش این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچ است و سیستم عامل ویندوز ۱۰ در آن اجرا می‌شود. در لپ‌تاپ جدید ال‌جی از نسل ششم تراشه‌ی اینتل استفاده شده و وزن آن هم حدودا یک کیلوگرم است که با این حساب لپ‌تاپ بسیار سبکی به حساب می‌آید.

لپ‌تاپ

منبع: LG

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar دانیال سلیمی

    بابا ایول ال جی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه