مایکروسافت درحال ساخت تلفن‌های همراه Surface است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات مختلفی درباره تلفن‌های هوشمند درحال ساخت مایکروسافت به‌گوش می‌رسد. به‌نظر می‌رسد که آن‌ها در حال حاضر روی چند تلفن همراه هوشمند سری لومیا کار می‌کنند

به‌نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت قصد دارد مدل جدیدی از تلفن‌های همراه خودش را با نام Surface راهی بازار کند.

 

اما شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت قصد دارد تلفن‌های بیشتری را راهی بازار کند و به‌همین دلیل می‌خواهد از خوش‌نامی برند Surface استفاده کند و چند گوشی با این نام در بازار عرضه کند. لازم به‌ذکر است که تبلت‌های Surface شرکت مایکروسافت با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند. این شرکت مدتی پیش تبلت Surface 3 را راهی بازار کرده است.
براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت در حال ساخت یک گوشی Surface است که فعلا با اسم رمز Juggernaut Alpha شناخته می‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که در سال ۲۰۱۲ اطلاعاتی درباره اینکه مایکروسافت در حال ساخت محصولی با این اسم رمز است، منتشر شده بود. در آن زمان هم به‌نظر می‌رسید که این شرکت قصد دارد یک تلفن هوشمند از خانواده Surface راهی بازار کند.

ms-phones

با توجه به اخباری که امروز منتشر شده، این گوشی در اوایل سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد و احتمالا پس از گوشی‌های لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۹۵۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت برای این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی Clearblack AMOLED با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۵۶۰ استفاده کرده است. به‌احتمال زیاد این صفحه‌نمایش از گوریلا گلس ۴ (Gorilla Glass 4) بهره می‌برد. مایکروسافت از چیپ‌ست اینتل Atom X3 برای این گوشی استفاده کرده که یک پردازنده چهار هسته‌ای را در خودش قرار داده است. ۴ گیگابایت رم درکنار حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد که از لنزهای Zeiss بهره می‌برند. به‌نظر می‌رسد که جنس بدنه این گوشی آلومینیوم است و از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. با توجه به شایعات منتشر شده این گوشی دارای یک قلم مخصوص همانند S Pen‌های سری نوت شرکت سامسونگ خواهد بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه