مایکروسافت ماه آینده سرفیس هاب ۲ را معرفی می‌کند

۲۱ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در حال حاضر روی نسل بعدی صفحه نمایش بسیار بزرگ سرفیس هاب است. گفته شده این صفحه نمایش سرفیس هاب ۲ نام دارد و در اندازه ۵۵ تا ۸۴ اینچ ساخته می‌شود و از دقت تصویر ۴K هم پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده که:« خوشحالیم که سرفیس هاب توانسته یک شاخه تکنولوژی جدید به وجود بیاورد و خوشحالیم که شرکت‌های مختلفی در سرتاسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. ما در حال ساخت نسل دوم این صفحه نمایش هستیم که در نیمه اول سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود.»

براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت روی یک سیستم عامل جدید برای این محصول کار می‌کند  که ویژگی‌های نرم‌افزاری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما چرا مایکروسافت این محصول را زودتر از انتظار معرفی کرد؟ شاید دلیل آن این باشد که شرکت‌ها بتوانند خودشان را برای خرید این محصول آماده کنند. به هر حال این محصول قیمت بالایی دارد و بیشتر هم به درد شرکت‌های مختلف می خورد.

مدل ۸۴ اینچی سرفیس هاب با قیمت ۲۱۹۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. با این حال سرفیس هاب با توجه به قیمت بالایی بیش از ۵ هزار دستگاه فروش داشته است. این دستگاه‌ها در ۱۰۰ شرکت مختلف که در ۲۲ کشور متفاوت قرار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: theverge

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه