مایکروسافت برای پیش فروش ایکس‌باکس اسکورپیو آماده می‌شود

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت امسال مدل جدیدی از ایکس‌باکس وان را راهی بازار می‌کند. کنسولی که فعلا با اسم رمز «اسکورپیو» (Scorpio) شناخته می‌شود و براساس ادعای مایکروسافت و اطلاعات منتشر شده؛ قوی‌ترین کنسول بازی خواهد بود که تا این لحظه ساخته شده است. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از جزییات سخت افزاری این کنسول منتشر نشده و حتی نمی‌دانیم که چه قیمتی دارد؛ مایکروسافت صفحه مخصوص پیش فروش این دستگاه را راه اندازی کرد.

در این صفحه اطلاعاتی از سخت افزار اسکورپیو منتشر نشده و حتی امکان پیش خرید آن هم فراهم نشده است. براساس اطلاعات منتشر شده کنسول اسکورپیو نزدیک به ۶ ترافلاپس قدرت دارد و می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت ۴K اجرا کند. گفته شده که این کنسول برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی هم گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. اسکورپیو به شکلی ساخته شده که از تمام بازی‌ها و لوازم‌های جانبی که برای مدل‌های قبلی ایکس‌باکس وان ساخته شده هم پشتبانی می‌کند.

در صفحه پیش خرید این کنسول کاربران می‌توانند ایمیل خودشان را ثبت کنند تا هر وقت که پیش خرید این اسکورپیو شروع شد، علاقه‌مندان بتوانند آن را خریداری کنند.

به احتمال زیاد مایکروسافت این کنسول را رسما در E3‌ سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد و اطلاعات مختلفی از آن منتشر می‌شود. البته این حتمال وجود دارد که در مراسمی قبل از E3 این کنسول معرفی شود.

منبع: Microsoft

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه