مایکروسافت کلاس‌های هوش مصنوعی راه می‌اندازد

۱۶ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تمام شرکت‌های حوزه‌ی تکنولوژی امروزه روی یک موضوع تاکید زیادی دارند: اینکه باید حسابی روی هوش مصنوعی مانور دهند و تا می‌توانند، مهندسان هوش مصنوعی را به شرکت خود جذب کنند. مایکروسافت در حرکتی تازه، آموزش هوش مصنوعی را به کلاس‌های آموزشی خود اضافه کرده است.

پس از تمام کردن آموزش‌ها، می‌توانید با پرداخت مبلغی یک مدرک دریافت کنید.

کلاس‌های آموزشی مایکروسافت که Microsoft Professional Program نام دارند، به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. کلاس هوش مصنوعی مایکروسافت ۱۰ فصل دارد. تمام کردن هر فصل هم به نسبت فرد، بین ۸ تا ۱۶ ساعت طول می‌کشد. بخش‌های مختلفی در این مجموعه‌ی آموزشی مایکروسافت پوشش داده می‌شوند، از دید کامپیوتری گرفته تا آنالیز داده، تشخیص صحبت و پردازش عصبی زبان.

نکته‌ی جالب این جاست که مایکروسافت یک بخش را هم به اخلاق اختصاص داده است. یک بخش هم برای یادگیری ماشینی در سرویس Microsoft Azure تنظیم شده است.

مایکروسافت اولین شرکت نیست که چنین آموزش‌هایی راه می‌اندازد. گوگل هم کلاس‌هایی به اسم Learn with Google AI دارد که روی سرویس ابری گوگل و هم‌چنین TensorFlow یعنی پایه‌ی اصلی هوش مصنوعی گوگل تمرکز می‌کند.

با این حال، برخلاف آموزش گوگل که بیشتر به درد توسعه دهندگانی که می‌خورد که به تنهایی کد می‌زنند، برنامه‌ی آموزشی مایکروسافت برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند در یک شرکت کار کنند.

مایکروسافت می‌گوید که پس از تمام کردن آموزش‌ها، می‌توانید با پرداخت مبلغی یک مدرک دریافت کنید که اعتبار مهمی برای رزومه‌ی شما خواهد بود. البته گذراندن درس‌ها رایگان است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه