مایکروسافت می‌خواهد موفقیت سرفیس را در گوشی‌های هوشمند هم تکرار کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت می‌خواهد موفقیت تبلت‌های سرفیس را حفظ کند و آن را در مورد گوشی‌های هوشمند این شرکت هم تکرار کند.

تا پیش از عرضه‌ی تبلت سرفیس پرو ۳ (Surface Pro 3) و موفقیت آن در بازار، حرف‌های زیادی شنیده می‌شد، از این‌که مایکروسافت می‌خواهد احتمالا خط تولید محصولات سری سرفیس را تعطیل کند و غیره. ولی سرفیس پرو ۳ در رده‌ی ۲۵ بهترین‌ اختراع تکنولوژیک سال ۲۰۱۴ قرار گرفت. حالا هم سرفیس پرو ۴ جزو بهترین تبلت‌های سال ۲۰۱۵ به حساب می‌آید.

این‌ها امتیازات بسیار خوبی برای مایکروسافت هستند و مدیر بازرگانی این شرکت، «کریس کاپوسلا» (Chris Capossela) اعلام کرده که باید این موفقیت و پیشرفت در مورد گوشی‌های هوشمند این شرکت هم اجرایی شود.

سرفیس پرو ۳ در رده‌ی ۲۵ بهترین‌ اختراع تکنولوژیک سال ۲۰۱۴ قرار گرفت. حالا هم سرفیس پرو ۴ جزو بهترین تبلت‌های سال ۲۰۱۵ به حساب می‌آید.

او خاطر نشان کرد که سری سرفیس با این‌که در اوایل مدت عرضه و فروش، خطاهایی داشته و تا حدی دست‌اندرکاران تولید را ناامید کرده بود ولی آن‌ها بالاخره راه‌هایی برای جلب نظر و رضایت کاربرهای‌شان پیدا کردند. آن‌ها به این اندیشیدند که اپل می‌خواهد آیپد و مک‌هایش را به فروش برساند، پس باید به طراحی دستگاهی فکر کرد که در این بین نیاز کاربران را پاسخ بدهد.

کاپوسلا  عقیده دارد: “گوشی‌های هوشمند مایکروسافت هم باید رویه‌ی مشابهی را در پیش بگیرند تافروش خوبی داشته باشند. باید محصولی تولید کنیم که برای دوستداران ویندوزفون، چیزی بیش‌تر از یک گوشی باشد و حتی طرفداران اپل را به در مورد خرید بعدی‌شان به شک بیندازد. [به این معنی که در خرید آیفون یا ویندوزفون دودل شوند.] راهی که پیش‌تر با سرفیس‌ها آغاز شده، حالا باید با گوشی‌ها ادامه پیدا کند.”

مدیر بازاریابی مایکروسافت در انتها اعلام کرد که گوشی Lumia 650 به زودی وارد بازار می‌شود ولی در مورد تبلت جدید سرفیس چیزی نگفت.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ahmad

    من که چند ساله دارم استفاده می کنیم مشکلی تو استورش ندیم. هر برنامه ای که خواستم تو استور داشت

  2. Avatar navid

    اپ استورش رو درست کنه همه میخرن چون دوربین های ماکروسافت (نوکیا) همیشه بهترین بودند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه