متال گیر آنلاین از امروز به راه افتاد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که قول داده شده بود، بخش آنلاین «متال گیر سالید ۵» یک ماه پس از عرضه‌ی بازی به راه افتاده است. در حال حاضر، اگر بازی را روی کنسول‌ها، یعنی پلی‌استیشن۳، پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس۳۶۰ و ایکس‌باکس‌وان دارید، می‌توانید بخش آنلاین بازی را دانلود کنید.

بخش آنلاین متال گیر سالید ۵ از امروز قابل بازی خواهد بود.

برای به راه افتادن بخش آنلاین، قبل از هر چیز باید یک بروزرسان را برای بازی دانلود کنید. پس از آن، بخش آنلاین از منوی اصلی بازی قابل انتخاب خواهد بود.

بخش آنلاین متال گیر سالید ۵، «متال گیر آنلاین» نام دارد و روندی کاملا متفاوت را نسبت به بازی اصلی دنبال می‌کند. در این بخش، کاراکترها هر کدام کلاسی مختص به خود دارند که توانایی‌ها و قدرت‌های آن‌ها را مشخص می‌کند.

MGO-12

کونامی گفته که فعلا مشغول به راه انداختن بخش آنلاین بازی نوبت به نوبت در کشورهای مختلف است. یعنی ممکن است بسته به ریجن بازی و اکانت‌تان، به راه افتادن بخش آنلاین تا پایان امشب هم طول بکشد.

«متال گیر سالید ۵: درد فانتوم» در روز ۱۰ شهریور برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شد. بخش آنلاین نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی فعلا راه نخواهد افتاد. قرار است تا دی ماه امسال، بخش آنلاین بازی برای کسانی که بازی را روی استیم تهیه کرده‌اند عرضه شود.

MGO-21

بروزرسانی که برای متال‌گیرآنلاین عرضه شده است، همچنین تعدادی اسلحه‌های جدید به بازی اضافه می‌کند. امکان ارتقای اسلحه‌ها و آیتم‌ها هم تا تراز ۷ در این بروزرسان به بازی اضافه خواهد شد.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه