مجوز گوشی جدید اوپو تایید شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوپو یکی از شرکت‌های چینی فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت اخیرا گوشی هوشمند اوپو A51 را با قیمتی حدود ۲۳۴ تا ۲۵۷ رونمایی و در بازار عرضه کرده است. اوپو در گوشی A51 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ بهره گرفته است.

سازمان تنظیم مقررات چینی TENAA مجوزهای تصدیق کیفیت و انتشار را برای یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند شرکت اوپو تایید کرد.

توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ تامین می‌شود. همچنین اوپو در این گوشی از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی اوپو A51 باید به یک باتری ۲۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری Color OS 2.1 به صورت پیش فرض اشاره کرد.

o-1

این در حالی است که براساس اخبار منتشر شده اوپو به‌تازگی در حال کار روی مدل جدیدی از گوشی اوپو A51 با نام A51kc است. این شرکت مجوزهای تصدیق کیفیت و انتشار گوشی A51kc‌ را از سازمان تنظیم کننده TENAA دریافت کرده است. لازم به ذکر است که این سازمان یک آژانس نظارتی در چین است و عملکردی مشابه با FCC در آمریکا دارد.

o2

براساس اطلاعات منتشر شده از سازمان TENAA، اوپو در گوشی A51kc از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ و کیفیت qHD‌ بهره گرفته است. توان پردازشی این گوشی از طریق یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی تامین می‌شود. همچنین اوپو در این گوشی از ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.

o3

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. براساس اطلاعات منتشر شده ضخامت این گوشی ۷.۶۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۰ گرم خواهد بود. به نظر می‌رسد اوپو قصد دارد این گوشی را همراه با سیستم‌عامل پیش فرض اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ معرفی و عرضه کند. انتظار می‌رود شرکت اوپو، گوشی هوشمند A51kc را مانند مدل اصلی این گوشی که A51 بود، مدت کوتاهی پس از گرفتن گواهی TENAA معرفی و در بازار عرضه کند.

o4

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه