اپل پس از سال‌ها مجیک ماوس را تغییر می‌دهد

۲۶ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تمام iMacهایی که از سال ۲۰۰۹ به بعد عرضه شدند، یک «مجیک ماوس» هم به همراه داشتند. خیلی‌ها از طرح این ماوس، ارگونومی‌اش و کلیدهای لمسی آن لذت بردند؛ از سوی دیگر هم کاربران بسیاری از iMacها این ماوس را از همان روز اول به کنار گذاشتند و از یک ماوس معمولی استفاده کردند.

شایعات خبر از عرضه‌ی مجیک ماوس و کیبورد بی‌سیم جدیدی برای iMacها داده‌اند.

شرکت اپل اخیرا محصولات جدیدی را در FCC ثبت کرده است، محصولاتی که مدل‌هایی بهبودیافته از مجیک ماوس و کیبورد بی‌سیم iMacها هستند. اپل هم نامی کاملا قابل پیش‌بینی برای ماوس جدیدش در نظر گرفته است: مجیک ماوس ۲.

وب‌سایت AppleInsider نوشته است که محصولات فرستاده شده به FCC به گفته‌ی اپل، “نمایانگر محصول نهایی هستند که به بازار عرضه خواهد شد.”

تغییرات قابل توجه مجیک ماوس جدید، اضافه شدن باطری قابل شارژ و البته غیرقابل تعویض است، در نتیجه دیگر نیازی به باطری‌های AA نخواهد بود. با توجه به اینکه مجیک ماوس و کیبورد بی‌سیم جدید هر دو ظاهرا از نسخه‌ی بلوتوث LE 4.2 استفاده خواهند کرد، احتمالا مصرف انرژی بسیار کمتری هم خواهند داشت. در نتیجه شارژی شدن این محصولات تصمیم درستی به نظر می‌رسد.

تصاویری که به FCC فرستاده شده‌اند، تنها محصولات را از پایین نشان می‌دهند، در نتیجه نمی‌توان درباره‌ی طراحی نهایی آن‌ها نظر داد. با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که ظاهر ماوس تغییر کرده است و کیبورد هم احتمالا مثل کیبوردهای MacBookهای جدید باریک‌تر شده است.

هنوز مشخص نیست که اپل دقیقا چه زمانی می‌خواهد این محصولات جدید را عرضه کند، اما با توجه به عرضه‌ی iMacهای جدید در ماه آینده، و هم‌چنین رونمایی از موبایل‌های جدید اپل در ۱۹ شهریور، پیش‌بینی می‌شود این محصولات جدید هم بزودی عرضه شوند.

منبع: Digital Trends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه