محافظ صفحه نمایشی که خودش را ترمیم می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
محافظ صفحه نمایش

همیشه احتمال دارد که روی صفحه نمایش تلفن همراه و تبلت‌تان خط و خش بی‌افتد. به‌تازگی یک محافظ صفحه نمایش ساخته شده که خودش را ترمیم می‌کند و در نتیجه خط و خشی روی آن دیده نمی‌شود.

به‌تازگی محافظ صفحه نمایشی ساخته شده که در برابر خط و خش مقاوم است و خودش را ترمیم می‌کند.

این محافظ صفحه نمایش از پوشش میکروکپسول درست شده است. این میکروکپسول‌ها هم حاوی یک ماده‌ی مایع هستند. اگر صفحه نمایش دچار آسیب شود و خط روی آن بی‌افتد، این مایع روی صفحه نمایش را به‌سرعت می‌پوشاند تا کاربر فکر کند که اتفاقی برای محافظ صفحه رخ نداده و این محصول خودش را ترمیم کرده است.

البته این میکروکپسول‌ها و ماده‌ی مایع آن پس از مدتی به پایان می‌رسند و کاربر خط و خش‌های موجود روی محافظ صفحه نمایش را مشاهده خواهد کرد. اگر مراقب تلفن همراه خود باشید، مواد موجود در این محافظه صفحه تمام نمی‌شود و شما می‌توانید همیشه از آن استفاده کنید. براساس اطلاعات منتشر شده این محافظ صفحه نمایش با قیمت ۲۳٫۹۹ دلار برای آیفون ۶s و با قیمت ۲۵٫۹۹ دلار برای آیفون ۶s پلاس به فروش خواهد رسید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این محافظ صفحه نمایش را مشاهده کنید:

منبع: Uber Gizmo

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. پرهام

    بسیار عالی
    ممنون

  2. amirreza

    دیجی این محافظ صفحه رو بیار

  3. حسین

    مقاله جالبی بود فقط این که چیزی که تو ویدئو نمایش داده میشه محافظ صفحه نمایش نیست بلکه قاب محافظ گوشی هست که با ترمیم شوندگی گوشی LG Glfex 2 مقایسه شده! بنظرم این مقاله نیاز به تصحیح داره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه