محصولات جدید ایسر برای ویندوز ۱۰

۲۱ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ایسر مدتی پیش لیستی از محصولاتی را با سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ منتشر کرد که می‌توانند به ویندوز ۱۰ ارتقا پیدا کنند. این محصولات به صورت رایگان آپدیت می‌شوند و این آپدیت از تاریخ ۷ مرداد ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ از سوی مایکروسافت، شرکت ایسر محصولات جدیدی را برای این سیستم‌عامل معرفی خواهد کرد.

رییس بخش بازاریابی شرکت ایسر به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها برای جلب رضایت مشتریانی که محصولات این شرکت را خریداری کرده‌اند، بسیاری از محصولات خودشان را به ویندوز ۱۰ ارتقا خواهند داد. همچنین این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۱۵ تجربه خوبی از این سیستم‌عامل را برای مشتریانش به همراه بیاورد. ایسر از جمله شرکت‌هایی است نسخه اداری برنامه Skype را روی برخی از لپ‌تاپ‌هایش قرار می‌دهد. شرکت ایسر اعلام کرد که در مراسم مخصوصی که برای ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت برگزار می‌شود، محصولات جدیدی را به‌نمایش در خواهد آورد که شامل لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند، محصولات تبدیل شونده، رایانه‌های All in One و وسایل پوشیدنی می‌شوند.

acer_aspire

ایسر به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها تا قبل از عرضه ویندوز ۱۰ محصولاتی را تولید می‌کنند که بتوان آن‌ها را به ویندوز ۱۰ ارتقا داد. به نظر میرسد که این شرکت محصولات مختلفی را با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه کرده که هنوز معرفی نشده‌اند. این شرکت از هماهنگی این سیستم‌عامل در وسایل پوشیدنی و موبایل‌ها صحبت کرده و این احتمال وجود دارد که مدتی دیگر وسایل جدیدی را از ایسر شاهد باشیم. شرکت مایکروسافت از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ تیر ماه مراسمی را به نام Microsoft Worldwide Partner Conference برگزار می‌کند که در آن‌ها شرکت‌های مختلف آخرین محصولات خودشان را که با ویندوز ۱۰ کار می‌کنند، به‌نمایش در می‌آورند.

منبع: Notebookcheck

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه