مدل‌های بازبینی شده گلکسی نوت ۷ به‌زودی راهی بازار می‌شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

چند هفته پیش بود که سامسونگ اعلام کرد مدل‌های «بازبینی شده‌» (Refurbished) گلکسی نوت ۷ را راهی بازار خواهد کرد. البته این گوشی‌ها راهی بازار کشور آمریکا و هند نمی‌شوند. امروز اولین تصاویر از مدل‌های بازینی شده‌ نوت ۷ منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید:

این مدل‌ها که دیگر قرار نیست منفجر شوند با شماره مدل N935 شناخته می‌شوند. مدل اولیه نوت ۷ با شماره مدل N930 راهی بازار شده بود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که باتری مدل‌های بازبینی شده‌ گلکسی نوت ۷ به ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا کرده‌اند. لازم به ذکر است که مدل‌های اولیه این تلفن همراه هوشمند باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشتند. به احتمال زیاد سامسونگ برای اینکه بار دیگر اتفاق بدی برای گلکسی نوت ۷ بازبینی شده رخ ندهد، ظرفیت باتری را کاهش داده است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ تاریخ عرضه و قیمت مدل‌های بازبینی شده منتشر نشده است.  انتظار داریم که این مدل‌ها قیمت کمتری در مقایسه با مدل های اولیه داشته باشند. همچنین موضوع عرضه به‌روزرسان‌های جدید برای این گوشی هم از اهمیت بالایی قرار دارد. آیا سامسونگ برای این مدل‌ها هم به‌روزرسان‌های جدید مانند اندروید ۷ را منتشر می‌کند؟ باید منتظر منتشر شدن خبرهای بیشتر درباره‌ این موضوع باشیم.

منبع: sammobile
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    بلاخره رویای ملاقات با نوت ۷ داره به واقعیت تبدیل میشه

  2. Avatar hamedevil4

    انفجار دیگری در راه هست

    1. Avatar علی

      آره ۱۰۰% شک نکن انفجار مهیبی رخ خواهد داد و کل اپل با خاک یکسان خواهد شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه