مدل‌های جدید از گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6‌ اج پلاس در راه است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ در پنجشنبه شب گذشته دو گوشی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس را معرفی کرد.

 

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس را راهی بازار کند.

 

به‌تازگی خبر جدیدی درباره این دو گوشی جدید منتشر شده است که براساس آن‌ها سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس را در مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی هم راهی بازار کند. البته مدل ۱۲۸ گیگابایتی در زمان عرضه این دو گوشی در دسترس نخواهد بود و در آینده راهی بازار خواهند شد.

سامسونگ به این موضوع اشاره کرده که به‌فکر عرضه این دو گوشی با حافظه‌های داخلی بیشتر است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این شرکت کره‌ای مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی‌ها را به شکل محدود و انحصاری در اختیار اپراتور Sprint و T-Mobile قرار داده است.

samsunggalaxynote5s5edge-1

درحالی که به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد بازار فبلت‌های (Phablet) خودش را گسترش دهد، این شرکت اعلام کرده که قصد ندارد گوشی گلکسی نوت ۵ را در اروپا عرضه کند. براساس گفته‌های سامسونگ این گوشی در کشورهای اروپایی مخاطب زیادی ندارد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی‌های سری نوت در کشورهای آمریکا و کره جنوبی علاقه‌مندان بسیار زیادی دارند.

بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که اگر سامسونگ در مدل جدید این گوشی‌ها قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را به آن‌ها اضافه کند، کاربران برای خرید این محصولات بیشتر تشویق می‌شوند. تا کنون شایعات زیادی درباره عرضه مدل دو سیم‌کارته گوشی گلکسی نوت ۵ منتشر شده که از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. سامسونگ هنوز این گوشی را معرفی نکرده، اما به احتمال زیاد در آینده شاهد عرضه این گوشی خواهیم بود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه