مدل جدید گلکسی S5 در راه است

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد مدل جدیدتری از گوشی گلکسی S5‌ را با نام گلکسی S5 Neo راهی بازار کند.

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال ساخت مدل جدیدی از گوشی گلکسی S5 است.

به‌تازگی اطلاعات این گوشی در یک بنچمارک قرار گرفته است و به همین دلیل احتمال عرضه آن بیشتر از قبل شده است. سال گذشته هم این گوشی در یکی از بنچمارک‌ها آزمایش شده بود، اما از آن به بعد دیگر خبری درباره S5 Neo منتشر نشد.

S5-Neo-Mag

مدل جدید گوشی S5 با نام G903F شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که این شماره، با شماره‌ای که سال گذشته از این گوشی منتشر شده بود، متفاوت است. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این گوشی را با اندروید ۵.۱ راهی بازار کند. همچنین یک چیپ‌ست Exynos هشت هسته‌ای و ۲ گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است.
این اطلاعات که در GeekBench قرار گرفته‌اند به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ از چیپ‌ست Exynos 5422 که شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A15 با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز می‌شود، استفاده کرده است. این پردازنده از نظر قدرت با پردازنده گوشی گلکسی S6 فاصله زیادی دارد و بسیار ضعیف‌تر است. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نشده است.
این خبر درحالی منتشر شده که این شرکت قصد دارد در ماه آینده دو گوشی گلکسی S6 اج پلاس و نوت ۵ را معرفی کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه