مدل جدید گوشی Yureka با دوربین Full HD رونمایی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکرومکس، یک شرکت هندی است که از برند YU برای معرفی گوشی‌های پرچمدار سری YU استفاده می‌کند. این در حالی است که برند YU به‌تازگی یک مدل به‌روز رسانی شده از گوشی هوشمند Yureka را معرفی کرده است. نام این مدل Yureka Plus است و تنها تفاوت آن با مدل قبلی، ارتقای کیفیت دوربین آن از ۷۲۰p به Full HD است.

 به‌تازگی برند YU مدل به‌روزرسانی شده گوشی Yureka را با نام Yureka Plus معرفی کرده است. تنها تفاوت این مدل ارتقای کیفیت دوربین آن از ۷۲۰p به Full HD است.

سایز صفحه نمایش گوشی هوشمند Yureka Plus تغییری نداشته و مانند مدل اولیه، ۵.۵ اینچی است. در این مدل از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سونی IMX214 همراه با یک لنز Largan آبی ۵ عنصره و دیافراگم f/2.2 استفاده شده است. این در حالی است که رزولوشن دوربین در هر دو مدل یکسان است، اما استفاده از سنسور جدید در این مدل، کیفیت دوربین را به‌طور قابل توجهی افزایش داده است. توان پردازشی گوشی هوشمند Yureka Plus مانند مدل قبلی، از طریق یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵ تامین می‌شود. همچنین در این گوشی از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌ کارت، شبکه LTE و درگاه کارت حافظه اشاره کرد. در این گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی، یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم‌عامل «سیانوژن» (Cyanogen) استفاده شده است. قرار است گوشی هوشمند Yureka Plus در دو رنگ خاکستری و سفید گچی با قیمت ۱۵۷ دلار در بازار عرضه شود.

منبع: GSM Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه