مدیرعامل سابق یوبی‌سافت: فیلم‌های بازی می‌توانند اسکار بگیرند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم‌هایی که از روی بازی ساخته می‌شوند، تا به امروز وضعیت چندان خوبی نداشته‌اند و همین موضوع هم آن‌ها را بدنام کرده است. فرقی نمی‌کند فیلم در چه ژانری ساخته شده باشد و منبع‌اش هم چه قدر قوی و غنی باشد، فیلم‌هایی که از روی بازی ساخته می‌شوند معمولا بد از آب در می‌‌آیند. با این حال، این فیلم‌ها به دلیل محبوبیت بازی‌های‌شان، طرفداران زیادی پیدا می‌کنند؛ چون بازی‌کننده‌ها شخصیت‌ها و داستان آن‌ها را دوست دارند.

انتظار می‌رود فیلم «فرقه‌ی اساسین» که به تهیه‌کنندگی «مایکل فاسبندر» ساخته می‌شود، بتواند نظر منتقدان را به خودش جلب کند.

یک مثال اخیر، فیلم «وارکرفت» است، این فیلم که از سوی منتقدان بسیار کوبیده شده بود، توانسته فروشی شگفت‌انگیز داشته باشد. با این حال، «ژان ژولین بارونت»، مدیرعامل سابق استودیوی فیلم‌سازی Ubisoft Motion Pictures، معتقد است که فیلم‌هایی که از روی بازی ساخته می‌شوند، بالاخره روزی کیفیت‌های بالایی خواهند داشت؛ طوری که ممکن است حتی اسکار بگیرند.

Assassin'sCreedMovie-1

در مصاحبه‌آی که «بارونت» با وب‌سایت گیم‌اسپات داشته، او گفته است که فیلم‌های متعددی که در حال ساخت هستند را دیده است و از دیدگاه او، آن‌ها بسیار خوب ساخته شده‌اند. او گفته است: “دید خلاقانه‌ی برخی فیلم‌ها، طراحی صحنه‌ها و لباس و دیدگاه هنری آن‌ها من را شگفت‌زده کرده است. بله، مطمئنم که روزی یک فیلم بازی می‌تواند اسکار بگیرد… اگر خوب ساخته شده باشد.”

فیلم «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) از روی یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت ساخته شده است. انتظار می‌رود این فیلم که به تهیه‌کنندگی «مایکل فاسبندر» ساخته می‌شود، بتواند نظر منتقدان را به خودش جلب کند. یوبی‌سافت قبلا هم یک فیلم از روی مجموعه بازی‌های «شاهزاده‌ی پارسی» (Prince of Persia) ساخته بود که یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده از روی بازی است.

منبع: Gamespot

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سامان

    فیلم prince of persia شاید یکی از بهترین فیلم های ساخته شده از روی بازی باشه ولی علی رقم اینکه بازیگران بزرگی توش ایفای نقش کرده بودن توی کارگردانی و فیلم نامه شدیدا ضعف داشت، اصلا به کیفیت خود بازی نبود، حتی ارزش هدر دادن وقت برای تماشاش رو هم نداشت، شدیدا آبکی و سردرگم بود.

  2. Avatar سینا

    دیجی جون هر کی دوست داری خبر جیلبرک ps vita رو پوشش بده کپی خور شد بخریم از دیجی.

  3. Avatar هادی

    علیرغم نظر منتقدین،به جرات میتونم بگم prince of persia از بهترین فیلماییه که دیدم
    ولی وارکرفت چنگی به دل نمیزنه
    امیدوارم یوبیسافت برای ساخت سری بعدی price of persia هم برنامه ای داشته باشه

  4. Avatar دانلود آهنگ جدید

    خیلی ممنون عالی بود مقالتون

    من عاشق فیلم «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) هستم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه