مزایای کارمندان اینتل چهار برابر شد

۲۹ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شرکت اینتل

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت اینتل میزان مزایای کارمندان خودش را برای افرادی که می‌خواهند ازدواج کنند یا بچه‌دار شوند چهار برابر کرده است.

شرکت اینتل اعلام کرد که از ابتدای سال ۲۰۱۶ مزایای کارمندان خودش را ۴ برابر می‌کند.

براساس اطلاعاتی که در سایت اینتل قرار گرفته، این شرکت میزان مزایای پرداختی برای کارهای پزشکی را از ۱۰ هزار دلار به ۴۰ هزار دلار افزایش داده و مزایای پرداختی برای تهیه‌ی دارو و درمان را از ۵ هزار دلار به ۲۰ هزار دلار افزایش داده است. همچنین مشخص شده که با شروع سال ۲۰۱۶ کارمندان اینتل می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.
این شرکت برای خانواده‌هایی که بخواهند کودکی را به فرزندی قبول کنند هم ۱۵ هزار دلار مزایا پرداخت می‌کند. این مبلغ برای یک کودک است و هیچ محدودیتی هم در آن وجود ندارد. شرکت اینتل در صحبت‌هایی گفت:” شرکت ما بسیار خوش‌شانس است که چنین افراد با استعدادی را در اختیار دارد و می‌دانیم که استفاده از تجربه‌ی آن‌ها کمک بزرگی به پیشرفت اینتل می‌کند. برای اینکه بتوانیم به پیشرفت شرکت کمک کنیم احساس مسئولیت‌مان را نسبت به کارمندان افزایش می‌دهیم تا آن‌ها بتوانند زندگی راحت‌تری داشته باشند.”
اینتل از جمله شرکت‌هایی است که برای بارداری و فرزندخواندگی مزایای زیادی را به کارمندان‌اش پرداخت می‌کند. اینتل گفته که با این کار باعث می‌شود که زنان بیشتری در این شرکت کار کنند و همچنین احساس راحتی بیشتری داشته باشند. این سیاست‌ها باعث می‌شود که اینتل کارمندان خودش را حفظ کند.

منبع: Wired

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar amirabdollahi093

    درسته که میگن اینتل واسه یهودی هاست؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه