مشخصات ساعت هوشمند Gear A سامسونگ لو رفت

۲۵ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ اولین ساعت هوشمند با صفحه نمایش گرد را طراحی و تولید کرد. نام مدل این ساعت هوشمند در شرکت سامسونگ Orbis بوده و قرار است با نام Gear A در بازار عرضه شود.

به‌تازگی، جزییات سخت‌افزاری ساعت هوشمند Gear A سامسونگ منتشر شد. این محصول اولین ساعت هوشمند سامسونگ است که با صفحه نمایش گرد طراحی و تولید شده است.

براساس اخبار منتشر شده قرار است این ساعت در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد امسال) همراه با گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۵ رونمایی شود. پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شده بود. این در حالی است که به‌تازگی اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری ساعت هوشمند Gear A منتشر شده است. براساس این اطلاعات قرار است یک چیپ‌ست Exynos 3472 همراه با پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی در این محصول به‌کار گرفته شود. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری ساعت هوشمند Gear A باید به ۷۶۸ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث ۴.۱ و یک باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

mag

سامسونگ در این ساعت هوشمند سنسورهای GPS، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و اطلاعات ضربان قلب را قرار داده است. همچنین لازم به‌ذکر است که ساعت هوشمند Gear A در دو مدل وای‌فای داخلی و وای‌فای Direct طراحی و تولید شده است.

samsung-mag

روی این ساعت هوشمند از نسخه جدید سیستم‌عامل تایزن استفاده شده است. احتمالا سایز صفحه نمایش در این محصول ۱.۶۵ اینچ و رزولوشن آن ۳۶۰X360 خواهد بود. یکی از ویژگی‌های این ساعت امکان کنترل رابط کاربری با استفاده از کناره‌های Gear A است. همانطور که در تصویر هم مشخص شده با چرخاندن کناره‌های این محصول، امکان بزرگ کردن تصاویر  و کنترل آن‌ها در صفحه نمایش وجود دارد.

منبع: GSMArena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه