مشخصات سخت‌افزاری گوشی Droid Turbo 2 شرکت موتورولا لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک سال از عرضه گوشی Droid Turbo از سوی موتورولا می‌گذرد. به همین دلیل شایعات درباره مدل جدید آن بسیار زیاد شده است.

به‌نظر می‌رسد که گوشی Droid Turbo 2 از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۳ گیگابایت رم و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Droid Turbo 2 از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که براساس گفته‌های موتورولا این میزان باتری می‌تواند تا دو روز گوشی را روشن نگه‌دارد. لازم به‌ذکر است که مدل اولیه این گوشی هم باتری بسیار خوبی داشت که می‌توانست مدت زمان بسیار زیادی گوشی را روشن نگه‌دارد. در شایعات به این موضوع اشاره شده که گوشی Droid Turbo 2 به احتمال زیاد همان گوشی Moto X خواهد بود که شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است.
اگر گوشی Droid Turbo 2 همان Moto X باشد، برای آن از یک صفحه نمایش ۵٫۴۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل استفاده شده است. به احتمال زیاد روی آن چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 430 را در خودش قرار داده، مشاهده خواهد شد. روی این گوشی ۳ گیگابایت رم قرار گرفته و به نظر می‌رسد که در مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار شود. یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد.

شایعات گفته‌اند که موتورولا قصد دارد گوشی Droid Turbo 2‌ را در تاریخ ۲۳ مهر ماه معرفی و در تاریخ ۷ آبان راهی بازار کند. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی اولین مدل از خانواده Droid باشد که در سایت Moto Maker قرار می‌گیرد. در اطلاعات منتشر شده گفته شده که اگر این گوشی را از سایت Moto Maker خریداری کنید، می‌توانید یک‌بار آن را در به صورت رایگان تعویض کنید.
به تازگی تصاویری هم از این گوشی منتشر شده که بدنه پشتی آن را نمایش می‌دهد. به نظر می‌رسد که متریال به‌کار رفته در ساخت بدنه پشتی از جنس نایلون‌های بالستیک (Ballistic nylon) باشد که باعث می‌شود گوشی به خوبی در دستان کاربر قرار بگیرد. در ادامه می‌توانی تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

droidturbo2-1 droidturbo2-2

منبع:‌ Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه