مشخصات سخت‌افزاری گوشی HTC A9 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه مشخص شده که شرکت HTC قصد دارد گوشی A9 را راهی بازار کند. محصولی که سخت‌افزار قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شده است.

گوشی A9 از چهار گیگابایت رم و پردازنده ۱۰ هسته‌ای بهره می‌برد.

 

شرکت HTC می‌خواهد در مهر ماه یک کنفرانس خبری برگزار کند. این احتمال می‌رود که در این کنفرانس خبری از گوشی‌های A9 و Butterfly 3 رو نمایی شود. به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی A9 این شرکت به بیرون درز کرده است.
براساس اطلاعاتی که در بنچمارک GeekBench قرار گرفته، این محصول جدید شرکت HTC از سخت‌افزار بسیار خوبی بهره می‌برد. برای این گوشی از اندروید ۵.۱.۱ استفاده شده و HTC از چیپ‌ست Helio X20 مدیاتک که یک پردازنده ۱۰ هسته‌ای در خودش قرار داده، استفاده کرده است. دو عدد از پردازنده‌های این گوشی مدل Cortex-A72 هستند که عملکرد بهتری نسبت به پردازنده‌های Cortex-A57s دارند و هشت پردازنده بعدی مدل Cortex-A53 هستند که به دو قسمت برای انجام‌ کارهای سبک و انجام کارهای سنگین تقسیم شده‌اند. برای این گوشی از ۴ گیگابایت رم استفاده شده و از شبکه LTE Cat.6 پشتیبانی می‌کند که درحالت تئوری می‌تواند با سرعت ۳۰۰ مگابایت برثانیه دانلود و با سرعت ۵۰ مگابایت برثانیه آپلود کند. چیپ‌ست Helio X20 شرکت مدیاتک در این بنچمارک امتیاز ۵۸۸۴ را به‌دست آورده که بسیار بیشتر از امتیاز چیپ‌ست ۷۴۲۰ شرکت سامسونگ است.
به احتمال زیاد این گوشی در تاریخ ۷ مهر ماه از سوی HTC معرفی خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که در این مراسم از یک ساعت هوشمند رونمایی شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه