مشخصات سخت افزاری گوشی HTC U12 لو رفت

۲۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اچ‌تی‌سی یو ۱۲

درحالی که شرکت اچ‌تی‌سی شرایط مالی خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد، این شرکت همچنان به ساخت گوشی ادامه می‌دهد. شایعات می‌گویند که جدیدترین پرچم‌دار این شرکت HTC U12 خواهد بود. البته چند وقت پیش ویدیویی از این گوشی لو رفته بود که نشان می‌داد از مودم کوالکام X20 بهره می‌برد و از اینترنت ۱.۲ گیگابیت پشتیبانی می‌کند.

امروز اطلاعاتی از این گوشی در یک مجله روسی منتشر شده که به نظر می‌رسد کاملا دقیق باشند. گفته شده این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت تصویر QHD با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است. گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی صفحه نمایش AMOLED ندارد و یک LCD روی آن دیده می‌شود.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی یو ۱۲ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ برخوردار است و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دو دوربین پشت هم برای آن در نظر گرفته شده است. جدیدترین تلفن همراه هوشمند HTC به دوربین دوتایی مجهز شده که یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد.  گفته شده این تلفن همراه هوشمند به رابط کاربری Sense 10 و Edge Sense 2.0 مجهز شده است. این تلفن همراه هوشمند در بهار سال ۹۷ با قیمت ۸۸۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: phonearena


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه