مشخصات گوشی میزو M2‌ فاش شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

میزو M2 نام جدیدترین گوشی هوشمند شرکت میزو است. میزو یکی از شرکت‌های مهمی است که بازار رقابت برای کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند در چین را گرم کرده است. این شرکت سال قبل با معرفی MX4 وMX4 Pro، گوشی‌های شیائومی را به چالش کشید و بعدتر هم با معرفی M1 Note تیر اصلی خود را پرتاب کرد.

جزییات سخت‌افزاری یکی از گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت شرکت میزو به نام میزو M2 به بیرون درز کرد. براساس اطلاعات منتشر شده قیمت این گوشی ۹۶ دلار است.

شرکت میزو در این فبلت از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰p، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ استفاده کرده بود و آن را با قیمت ۲۰۰ دلار به دست مشتری می‌رساند. میزو امسال هم با همین شرایط پیش رفت و M2 Note را با قیمتی رقابتی روانه بازار کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت میزو در حال کار روی یک گوشی هوشمند جدید به نام میزو M2 است. این در حالی است که به‌تازگی جزییات سخت‌افزاری و قیمت این گوشی پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرده است. براساس اطلاعات فاش شده احتمالا گوشی میزو M2‌در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد امسال) همزمان با تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ مایکروسافت معرفی خواهد شد.

meizu

شرکت میزو در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست ۶۴ بیتی مدیاتک MT6735 و پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی تامین می‌شود. در این گوشی از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقا به ۱۲۸ گیگابایت را دارد، بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی میزو M2 باید به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی، باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ اشاره کرد. همچنین این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و اینترنت ۴G LTE را دارد. ضخامت این گوشی ۸.۷ میلی‌متر است و شرکت میزو قیمت ۹۶ دلار را آن در نظر گرفته است.

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar amir

    سلام
    من خودم m2 not دارم واقعا از هر نظر عالیه
    کیفیتش بسیار بالا است
    بنظرم هواوی به گرد پاشم هم نمیرسه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه