مشخصات گوشی Moto G نسل سوم فاش شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، تنها یک هفته تا کنفرانس موتورولا زمان باقی مانده است. این در حالی است که انتظار می‌رود موتورولا در این کنفرانس، محصولات جدید خود از جمله Moto G نسل سوم را به‌طور رسمی معرفی کند.

گوشی Moto G نسل سوم جدیدترین محصول موتورولا است. به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد امسال) در جریان کنفرانس موتورولا، Moto G نسل سوم را به‌طور رسمی معرفی کند.

به‌تازگی یک وب‌سایت فروش آنلاین در سوییس، عکس و جزییات سخت‌افزاری گوشی هوشمند Moto G نسل سوم را در سایت خود منتشر کرده است. براساس اطلاعات فاش شده از سوی این وب‌سایت، موتورولا در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و چگالی ۴۴۱ پیکسل بهره برده است. همچنین قرار است توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۰ همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 405 تامین شود. موتورولا در این محصول ۲ گیگابایت رم و تنها ۸ گیگابایت حافظه داخلی را به‌صورت پیش فرض قرار داده است، البته امکان ارتقای آن تا ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. گوشی هوشمند Moto G نسل سوم، در دو رنگ مشکی و سفید طراحی و تولید شده است.
از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Moto G نسل سوم، باید به یک باتری ۲۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. قیمت این گوشی در وب‌سایت سوییسی ۲۴۵ دلار عنوان شده است، البته به‌نظر می‌رسد این مقدار پس از اضافه شدن مالیات روی سایت قرار گرفته باشد.
این در حالی است که قرار است کنفرانس شرکت موتورولا در تاریخ ۲۸ جولای ( ۶ مرداد امسال) برگزار شود. به‌نظر می‌رسد موتورولا در این کنفرانس گوشی هوشمند Moto G نسل سوم را معرفی خواهد کرد.

  moto-g-1

moto-g-2

moto-g-3

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه