معرفی بازی نوروزی: Gravity Rush 2 (روز ۷ فروردین)

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
معرفی بازی نوروزی: Gravity Rush 2

پس از معرفی بازی نوروزی دیروز، نیم نگاهی به دور و اطراف خود انداختیم و متوجه شدیم که در مملکت ما، کسی دوست ندارد کنسول نینتندو به دست بگیرد و با ماریو سر و کله بزند، در نتیجه تصمیم گرفتیم روی پلی‌استیشن به دنبال تجربه‌هایی باشیم که حس و حال خوبی به ما می‌دهند.

سیستم مبارزه‌ی بازی و قدرت‌های شخصیت اصلی Gravity Rush 2 بسیار خوب از آب درآمده است.

اگر احساس می‌کنید تعطیلات نوروز طولانی شده و حال‌تان گرفته است، یا اینکه یکی دو روزی است تعطیلات برای شما تمام شده و باز هم حال‌تان گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم سراغ Gravity Rush 2 بروید. بازی دنیایی را مقابل شما می‌گذارد که فاصله‌ی طبقاتی در آن به اغراق‌آمیزترین حالت ممکن سنگین است؛ دنیایی که کسی در آن انگیزه‌ای برای حرکت ندارد.

با این حال، درست در همان لحظه‌ای که دنیای تیره و تاریک بازی به پایین‌ترین حالت خود رسیده است، Gravity Rush 2 راه فراری به شما نشان می‌دهد و حس و حال خوب شخصیت اصلی‌اش را به شما منتقل می‌کند؛ شخصیتی که دیدی مثبت به بیشتر اتفاقات بازی دارد. دنیای رنگارنگ Gravity Rush 2 و موسیقی بسیار خوب آن هم دقیقا مثل Super Mario Odyssey می‌تواند به شما انرژی بدهد.

Gravity Rush 2 کنترل شخصیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند روی نیروی جاذبه تاثیر بگذارد. بازی شهرهای بزرگی دارد که می‌توانید مدت‌ها در آن‌ها گشت و گذار کنید، ولی زمانی عمق مکانیک‌های کنترل جاذبه‌ی Gravity Rush 2 را درک می‌کنید که دنیای بازی را بلعکس ببینید. باورتان نمی‌شود که چگونه تغییر زاویه، دیدی کاملا تازه از محیطی یکسان به شما می‌دهد.

زمانی عمق مکانیک‌های کنترل جاذبه‌ی Gravity Rush 2 را درک می‌کنید که دنیای بازی را بلعکس ببینید.

بازی برخلاف انتظار، داستانی بسیار خوب برای‌تان تعریف می‌کند. سیستم مبارزه‌ی بازی و قدرت‌های شخصیت اصلی Gravity Rush 2 هم بسیار خوب از آب درآمده است.

زمانی که Gravity Rush 2 بازی می‌کنید، ذوق و علاقه‌ی سازندگان آن را در بخش بخش بازی می‌بینید؛ ذوقی که منتقدان به آن پاسخی مثبت دادند، ولی گیمرهای زیادی حاضر نشدند سراغ خرید بازی بروند.

Gravity Rush 2 از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن۴ است و پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر نمی‌خواهید سراغ بازی کردن آن بروید، نگاهی به آن بیاندازید و در گوشه‌ی ذهن‌تان این موضوع را به خاطر داشته باشید که روزی، سونی برای ساخت آن هزینه‌ی زیادی کرده بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محمد

    با سلام این بازی سرشار از نماد های پدوفیلی و شیطان پرستی هست و تاثیر مستقیم و منفی روی ضمیر ناخدآگاه بچه ها میذاره متاسفانه تو کشورمون کسی به این چیزها اهمیت نمیده واطلاعی هم نداره و آثار جبران ناپذیری روی ذهن بچه ها میذاره…تنها راه مقابله آگاه کردن جامعه و خانواده ها و در نهایت خود بچه ها از این مسایل هست تا کمی از تاثیرات منفی این جور بازی ها وانیمیشن ها کاسته بشه .با یه سرچ ساده اطلاعات خودتون رو بالا ببرید…

  2. suda

    میتونیم اسم بخش معرفی بازی نوروزی دیجیکالامگ رو بذاریم بازی های که نمیتوانید روی اکس باکس و PC بازی کنید.

  3. Sina

    به نظر من هیچ بازی نیست که خوب باشه به جز
    GOD OF WAR . آقای میرزایی شما گفتی در طول تعطیلات پاد کست میزاریم.
    پس چی شد این پادکست؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه