معرفی فیلم نوروزی:‌ Hacksaw Ridge

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به فیلم‌ها و بازی‌های سبک جهانی دوم علاقه‌دارید، یک فیلم بسیار خوب به شما پیشنهاد می‌کنیم. فیلم «ستیغ هک‌سا» (Hacksaw Ridge) یکی از بهترین فیلم‌هایی بود که امسال اکران شد. اگر به دنبال فیلمی هستید که بتواند همانند فیلم نجات سرباز رایان شما را هیجان‌زده کند و به لایه‌های تاریک جنگ ببرد، حتما Hacksaw Ridge را ببینید.

این فیلم را مل گیبسون کارگردانی کرده که قبلا او را برای بازی در فیلم‌هایی مثل Braveheart و The Patriot می‌شناختیم. گیبسون همچنان از همان المان‌های خشن خودش در این فیلم استفاده کرده که توانسته‌اند مخاطب را در برخی صحنه‌ها شوکه کنند. یک نمایش بسیار خشن و تاریک را از جنگ در این فیلم مشاهده خواهید کرد. فیلم Hacksaw Ridge آن‌قدر خوب و خوش ساخت است که کلی جایزه مختلف دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه‌های مختلف هم شده بود. مثلا در مراسم اسکار فیلم Hacksaw Ridge برای دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری، بهترین تدوین صدا، بهترین ترکیب صدا و بهترین تدوین نامزد شده بود که در این بین دو جایزه به دست آورد.

البته نباید به بازی خوب اندرو گارفیلد را نادیده بگیریم. گارفیلد را قبلا برای بازی در فیلم The Amazing Spider-Man دیده بودیم؛ اما او بازی فوق‌العاده‌ای در این فیلم داشته و می‌تواند نظر شما را نسبت به خودش تغییر دهد.

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. R@min

    بسیار زیباست این فیلم…
    البته از مل گیبسون هم همیشه همین انتظار میره بااون کارنامه درخشانش(خصوصا Braveheart)

  2. علی

    خیلی خوبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه