معرفی فیلم نوروزی: Arrival

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تعطیلات عید یکی از بهترین زمان‌ها برای فیلم دیدن است. یکی از فیلم‌های که می‌توانید در تعطیلات مشاهده کنید Arrival است که یکی از فیلم‌های تحسین‌ شده‌ی امسال به حساب می‌آید و نامزد دریافت چند جایزه‌ی اسکار هم شده بود.

این فیلم توسط دنی ویلنو ساخته شده که قبلا هم فیلم‌هایی مثل Sicario، Enemy و Prisoners را ساخته بود. البته که بازیگران خوبی هم در Arrival بازی کرده‌اند. به طور مثال ایمی آدامز هنر پیشه مجموعه فیلم‌های سوپرمن و جرمی رنر که قبلا در فیلم‌هایی مثل Mission impossible و Burne Legacy بازی کرده بود در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم علمی تخیلی با بودجه ۴۷ میلیون دلاری ساخته شد و فروش باکس‌آفیس آن هم به ۱۹۷.۹ میلیون دلار رسید.

نظر منتقدها هم نصبت به Arrival بسیار مثبت بود. امتیاز Rotten Tomatoes این فیلم ۹۴ درصد از ۳۰۹ نقد بود. در سایت Metacritic هم این فیلم امتیاز ۸۱ را از ۵۲ نقد به دست آورد و به همین دلیل می‌توانید اطمینان داشته باشید که این فیلم می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند. در خیلی از نقدها به این موضوع اشاره شده که نظر مردم بعد از دیدن این قلم تغییر کرده و تقریبا هم از آن راضی بودند.

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسن

    من این فیلم رو دیدم و واقعا لذت بردم و به همه توصیه کردم.
    به عنوان کسی که علاقه شدیدی به فیلم های این ژانر دارم باید بگم که بسیار خوش ساخت بود و داستان جالبی داشت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه