معرفی فیلم نوروزی: Doctor Strange

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم‌های ابرقهرمانی را اصولا باید با دیگر ساخته‌های همین سبک مقایسه کنیم؛ طوری که برای مثال شاید «جان ویک» یا «انتقام‌جویان» هر دو در سبک اکشن جای بگیرند، اما واقعا امکان مقایسه‌ی این دو فیلم وجود ندارد. همه‌ی این ها را گفتیم، چون می‌خواهیم به شما بگوییم که فیلم «دکتر استرنج» (Doctor Strange) شگفت‌انگیز است؛ اما در مقایسه با دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی.

اگر بهترین فیلم ابرقهرمانی که تا به حال ساخته شده است، یعنی «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) را به کنار بگذاریم، فکر کنیم به توانیم به جرات بگوییم که «دکتر استرنج» بهترین فیلم ابرقهرمانی است که تا به حال دیده‌ایم. دکتر استرنج داستان سر راست و بسیار ساده‌ای دارد و اصلا شما را درگیر اتفاقات پیچیده و عجیب و غریب کمیک‌ها نمی‌کند؛ طوری که لازم نیست مثل فیلم‌های انتقام‌جویان یا بتمن، شخصیت‌های کمیک‌ها را بشناسید تا تمام و کمال از فیلم و ارجاعات آن لذت ببرید. دکتر استرنج بسیار خوب است و قبل از اینکه با قصه و شخصیت‌اش شما را جذب کند، با تصاویرش کاری می‌کند تا از پای فیلم بلند نشوید.

جلوه‌های ویژه‌ی دکتر استرنج شگفت‌انگیز است؛ آن هم نه فقط از نظر فنی، بلکه طراحی جلوه‌های ویژه‌ی فیلم از پیاده‌سازی آن بسیار بهتر از آب درآمده است.

doctor-strange-1

«بندیکت کامبربچ» (Benedict Cumberbatch) نقش شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌کند و به خوبی از پس این موضوع بر آمده است. «تیلدا سوینتون» (Tilda Swinton) و «ریچل مک‌آدامز» (Rachel McAdams) هم در کنار بندیکت کامبربچ، بازی بسیار خوب ارایه داده‌اند.

دکتر استرنج فیلم بسیار سرگرم‌کننده‌ای است؛ پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به فیلم بیاندازید.

‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Amir ComicFan

    بهترین فیلم ابرقعرمانی تاریخ کاپیتان آمریکا :جنگ داخلی بوده .
    بدون شک

    از نظر خود سایت ComicBook.Com هم بهترین امتیاز رو داره .

    ولی رتبه دوم رو خودم دوست داشتم مشترک بدم به محافظان و دکتر و انتقام جویان .

    ولی در اول بودن جنگ داخلی شکی نیست .!

  2. مجتبی

    بهترین فیلم ابرقهرمانی محافظان کهکشان!!!!!؟؟؟
    به نظرم بهتره چند تا فیلم ابر قهرمانی دیگه ببینید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه