معرفی فیلم نوروزی: Finding Dory

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیدن انیمیشن هم لذت خاص خودش را دارد. به‌خصوص اگر آن انیمیشن را شرکت پیکسار ساخته باشد. برای تعطیلات عید یک انیمیشن فوق‌العاده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. انیمیشنی که دنباله‌ی یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های تاریخ به حساب می‌آید. حتما شما هم در جست‌وجوی نمو را دیده‌اید. حالا پیسکار دنباله‌ای هیجان‌انگیز به نام در جست‌و‌جوی دوری را ساخته است.

ماجراهای این فیلم  یک سال پس از اتفاقات در جست‌وجوی نمو رخ می‌دهد. شخصیت اصلی انیمیشن همان ماهی آبی رنگی است که قبلا دیده بودیم. ماهی آبی رنگی به نام دوری که حافظه‌ی کوتاه مدتش را از دست داده و تقریبا چیزی را درست و حسابی به یاد نمی‌آورد. البته دوری همیشه چیزهایی از خانواده‌ی خودش را به شکل لحظه‌ای به یاد می‌آورد و همین موضوع باعث می‌شود که تلاش کند تا خانواده‌ی گم شده‌اش را پیدا کند.

انیمیشن در جست‌وجوی دوری شاید به اندازه‌ی فیلم قبلی هیجان‌انگیز نباشد؛ اما صحنه‌های بسیار جالب و دوست داشتنی بسیار زیادی دارد. این انیمیشن با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد که با فروش شگفت‌انگیز ۱.۰۲۸ میلیارد دلاری واجه شد و نشان داد که چقدر مردم آثار پیکسار را دوست دارند. البته نباید این موضوع را هم نادیده بگیریم که در جست‌وجوی دوری از نظر منتقد‌ها هم امتیازهای بسیار خوبی کسب کرد. به طور مثال این انیمیشن از Rotten Tomatoes امتیاز ۹۴ درصد و از Metacritic هم امتیار ۷۷ را کسب کرده است. در کل این انیمیشن می‌تواند لحظه‌های زیبای تعطیلات عید را برای شما هیجان‌انگیزتر و لذت‌ بخش‌تر کند.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه