معرفی محصولات صوتی Marley؛ از بودن با مارلی لذت ببرید!

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
محصولات صوتی مارلی

برند محصولات صوتی مارلی پس از  چند دوره حضور موفق در نمایشگاه‌های مهم تکنولوژی، بازار خود را به خاورمیانه و آسیا نیز گسترش داده است. مارلی از ابتدای سال جاری میلادی با عرضه‌ی بیش از پنجاه مدل محصول از هر سه گروه هدفون، اسپیکر و محصولات صوتی خانگی، فعالیت خود را در ایران هم آغاز کرد. برند مارلی از سال ۲۰۱۲ میلادی با عرضه محصولاتی در حوزه‌ی صوت، موسیقی و لوازم شخصی مانند کیف و ساعت، کار خود را آغاز کرده است. شعار مارلی برگرفته از اندیشه‌های صلح‌جویانه و انسان‌دوستانه‌ای است که بشر را جزئی از طبیعت می‌داند. مارلی سعی دارد با تولید محصولاتی که کم‌ترین آسیب را برای  محیط زیست دارند، قدمی در راه حفظ خوبی‌های جهان بردارد.

کل محصولات مارلی

محصولات مارلی در اوج کیفیت، با بهره‌گیری از مواد طبیعی همچون چوب بامبو، ریشه‌های ذرت و دیگر موادی که بیشترین هم‌خوانی را با زندگی انسانی ما دارد، تولید می‌شوند. نمونه‌ی اولیه‌ی محصولات صوتی مارلی توسط جمعی از بهترین طراحان هنری، مهندسان صدا و متخصصان الکترونیک در مرکز تحقیقات مارلی در میشیگان آمریکا طراحی، و پس از کسب بالاترین استانداردها و گواهی‌های فنی لازم، برای تولید به کارخانه‌ی مارلی ارسال می شود.

برند مارلی در دوران فعالیت خود همواره در راه رشد و کسب موفقیت‌های مختلف قدم برداشته است. مارلی در طول سه سال گذشته توانسته در جمع ده برند برتر و پرفروش آمریکا در حوزه محصولات صوتی قرار بگیرد. دریافت جوایز مختلف از نمایشگاه ابداعات تکنولوژی «سی ای اس» در لاس وگاس آمریکا، و به ویژه جایزه‌ی بهترین طراحی سال ۲۰۱۵ برای محصول One  Foundation از جمله افتخارت مارلی است.

انواع محصولات صوتی مارلی از جمله هدفون، اسپیکر و محصولات خانگی، برای همه‌ی اعضای خانواده با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف طراحی شده‌اند، تا همه‌ی افراد از فناوری به‌روز و کیفیت بالای مارلی بهره‌مند شوند. رنگ‌آمیزی سحرانگیز و رنگین‌کمانی محصولات مارلی هم به نحوی است که تمام سلیقه‌های کلاسیک، فانتزی، اسپرت و مدرن را پوشش می‌دهد. مارلی کمک می‌کند تا زیبایی‌های طبیعت با سبک زندگی شما  همراه شود.

با این که سرعت نوآوری در مارلی باعث شده این برند در طول سه سال گذشته از میان سی برند برتر آمریکای شمالی به جمع ده برند اصلی برسد، صلح‌طلبی و انسان‌دوستی همیشه هدف و شعار اصلی این برند باقی خواهد ماند. در حال حاضر بخش عظیمی از درآمد مارلی برای اهداف انسان‌دوستانه‌ای چون رفع فقر و حمایت از کودکان هزینه می‌شود.

ویژگی‌های اصلی محصولات صوتی مارلی

اسپیکر بلوتوث مارلی

برند مارلی با هدف‌های عظیمی به بازار جهانی هدفون و اسپیکر پا گذاشته است. محصولات صوتی مارلی نسل جدیدی از اسپیکرها و هدفون‌ها هستند که شفافیت، کیفیت تولید و طراحی کلاسیک را با هم ترکیب کرده‌اند.

۱ شفافیت: اولین و مهم‌ترین هدف مارلی، رساندن صدایی باکیفیت و شفاف به گوش شنونده است. مارلی با استفاده از مواد اولیه‌ی طبیعی و تلاش برای حذف کردن پلاستیک، توانسته شفاف‌ترین صدا را در بین محصولات رده‌بالای بازار ارایه کند. استفاده از مواد اولیه‌ی برگشت‌پذیر به طبیعت در بسته‌بندی و محصولات مارلی، همچنین باعث می‌شود این محصولات پس از پایان عمر، به محیط زیست آسیبی نزنند. استفاده از نئودیمیوم در درایوها و سیستم تولید بیس، باعث نرمی صدای تولید شده و تفکیک آن از صدای زیر می‌شود. ضمنا این فلز با تولید کمترین میدان مغناطیسی آسیبی به سلامتی شما و اطرافیانتان نمی‌رساند.

۲ کیفیت تولید: کیفیت صدای دستگاه‌های صوتی به دلیل پرده‌های صوتی و آهن‌رباهای به کار رفته در آن‌ها، ارتباط مستقیمی با نحوه‌ی تولید این دستگاه‌ها دارد. در ساخت محصولات صوتی مارلی، کمتر از خط تولید ماشینی استفاده می‌شود. محصولات مارلی بیشتر مسیر تولید را با دست انسان طی می‌کنند تا از بالاترین کیفیت ساخت ممکن برخوردار باشند.

۳ طراحی کلاسیک: بخشی کمی از اسپیکرها و هدفون‌های موجود در بازار، علاوه بر صدای باکیفیت از ظاهر خوبی هم برخوردار هستند. محصولات مارلی با بهره گرفتن از پارچه، الیاف کنف و چوب بامبو، علاوه بر بهره بردن از طنین خوب صدا در چوب، زیبایی منحصربه‌فردی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

آشنایی با یکی از محصولات مارلی: اسپیکر بلوتوث Chant Mini

اسپیکر بلوتوث مارلی مدل Chant Mini

اسپیکر بلوتوث Chant Mini یکی از اسپیکرهای قابل حمل برند مارلی است. با استفاده از اسپیکر بلوتوث Chant Mini می‌توانید همه جا از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. Chant Mini با ارتفاعی تنها در حدود ۱۵ سانتی‌متر، یک اسپیکر کوچک ولی قدرتمند است، که می‌تواند صدایی بسیار شفاف را در مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها، مسافرت‌ها یا هر جای دیگری که بروید برای شما به ارمغان بیاورد. مواد طبیعی، طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا باعث می‌شود، به همان اندازه که از موسیقی لذت می‌برید، از انتخاب اسپیکر Chant Mini هم لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوث Chant Mini

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ناصری

    با سلام خدمت شما و دیگران و خودم
    چرا محصولات original lacoste رو تامین نمی کنید؟ من طرفدار پوشاک lacoste هستم و هیچ برند دیگه ای رو(چه داخلی چه خارجی) قبول ندارم. لطفا جواب سر راست و بیطرفانه بدهید. ممنون از تلاشتون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه