معرفی ۱۰ بازی و برنامه جدید برای موبایل و تبلت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هر روز برنامه‌ها و بازی‌های مختلفی برای پلتفرم‌های موبایل عرضه می‌شوند. انتخاب یک برنامه و بازی خوب در بین این همه اپلیکیشنی که روی فروشگاه‌های آنلاین گوگل پلی و آیتونز قرار می‌گیرند هم به کار سخت و زمان‌بری تبدیل شده است. به همین دلیل ۱۰ برنامه و بازی برتر هفته‌ی گذشته را به شما معرفی می‌کنیم.

GBoard

برنامه‌ی Gboard یک صفحه کلید است که گوگل آن را برای سیستم‌های iOS طراحی کرده است. این صفحه کلید با موتور جستجوی گوگل هماهنگ شده تا کاربران بدون عوض کردن برنامه‌ها بتوانند درباره‌ی موضوعی خاص جستجو کنند.

App_Store_Download_Button

‌‌‌‌‌‌

Dark Sky

یکی از بهترین برنامه‌های مربوط به آب و هوا که تا مدت‌ها پیش در انحصار پلتفرم‌های iOS بود و به تازگی برای اندروید عرضه شده است. این برنامه می‌تواند درجه‌ی هوای جایی که در آن قرار دارید را به شما بگوید. همچنین با این برنامه از لحظه‌ی بارش باران و متوقف شدن آن هم آگاه خواهید شد. حتی می‌توان اعلان این برنامه در زمان بارش باران را فعال کرد تا قبل شروع باران کاربران را آگاه کند.

App_Store_Download_Button

Google_Play_Download_Button

Dark-Sky-1

Google Translate

بروزرسان جدیدی که برای برنامه‌ی Google Translate عرضه شده، به کاربران اندروید این اجازه را می‌دهد که کلمه مورد نظر خودشان در هر برنامه‌ای را معنی کنند. زمانی که یک متن را کپی می‌کنید، گزینه‌ی Google Translate ظاهر می‌شود و می‌تواند آن کلمه را برای شما ترجمه کند.

Google_Play_Download_Button

‌‌‌‌‌‌

GIPHY Keys

برنامه‌ی GIPHY Keys هم یک صفحه کلید برای آیفون و آیپد است. با این برنامه می‌توانید تصاویر GIF را جستجو کنید و آن‌ها را به وسیله‌ی برنامه‌های پیام‌رسانی که دارید در اختیار افراد مختلف قرار دهید.

App_Store_Download_Button

GIPHY-Keys

Bejeweled Stars

بازی Bejeweled Stars سومین قسمت از مجموعه بازی‌های Bejeweled است. این بازی رقیب اصلی Candy Crush به شمار می‌رود. البته این عنوان از بازی‌های دیگر هم الگو برداری کرده و چالش‌ها و مراحل متفاوتی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

Google_Play_Download_Button

App_Store_Download_Button

‌‌‌‌‌‌‌‌

Bushido Bear

عنوان Bushido Bear یک بازی Hack and Slash کارتونی است که در آن گیمرها با انگشت خودشان مسیر حرکت قهرمان بازی را مشخص می‌کنند. قهرمان بازی هم با توجه به مسیری که بازی‌کننده‌ها مشخص کرده‌اند، دشمنان را از بین می‌برد.

Google_Play_Download_Button

App_Store_Download_Button

‌‌‌‌‌‌‌

Leap Day

بازی Leap Day یک عنوان دو بعدی در سبک «سکوبازی» (Platformer) است. در این عنوان کنترل شخصیتی را به دست می‌گیرید که تنها به سمت بالا می‌پرد. باید این شخصیت را به شکلی کنترل کنید که از موانع در نظر گرفته شده عبور کند.

Google_Play_Download_ButtonApp_Store_Download_Button

‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

‌‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه