آتش گرفتن نوت ۷ در هتل، ۱۴۰۰ دلار خسارت وارد کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ هنگام شارژ همچنان ادامه دارد. در چندوقت اخیر چندین گزارش از خریداران نوت ۷ دریافت شده که از آتش گرفتن گوشی‌شان خبر می‌دهد و گفته می‌شود بیش از ۳۰ گزارش در این زمینه به سامسونگ رسیده است. اما جدیدترین گزارش که از یک کاربر استرالیایی رسیده، تا به‌اینجا بیش‌ترین خسارت را در بر داشته و ماجرا فقط به از دست رفتن گوشی محدود نمی‌شود. مقدار خسارتی که این‌بار در نتیجه‌ی آتش گرفتن نوت ۷ وارد شده، نزدیک به ۱۴۰۰ دلار است!

خسارتی که این‌بار در نتیجه‌ی آتش گرفتن نوت ۷ وارد شده، نزدیک به ۱۴۰۰ دلار است!

این مرد استرالیایی که در جریان یک سفر تجاری در هتل اقامت داشته، شب‌هنگام گوشی‌اش را به شارژر وصل می‌کند و صبح وقتی بیدار می‌شود گوشی‌اش را در حال سوختن می‌بیند. او تعریف می‌کند: «وقتی بیدار شدم دیدم گوشی کاملا آتش گرفته. خواستم کارت حافظه و سیم‌کارتم را نجانت بدهم اما به‌علت سوختگی سینی سیم‌کارت و کارت حافظه به بدنه چسبیده بود و جدا نمی‌شد. در این بین انگشت دستم هم سوخت و وقتی به‌خاطر درد گوشی را پرت کردم، روی تشک و سپس فرش اتاق هتل افتاد که باعث شد آن‌ها هم بسوزند و به هتل خسارت وارد شود.»

این مرد که گفته از شارژر اورجینال سامسونگ برای نوت ۷ استفاده می‌کرده، به فروشگاهی رفته که گوشی‌اش را از آن دریافت کرده بود و نماینده‌ی سامسونگ علاوه بر پس گرفتن گوشی ظاهرا پذیرفته که مبلغ خسارت وارده به هتل را هم پرداخت کند. کارشناسان می‌گویند با توجه به این‌که هماهنگی‌ها انجام شده و نمایندگان فروش سامسونگ در سراسر دنیا برای این موضوع توجیه شده‌اند، بهتر است همه‌ی کسانی که نوت ۷ خریده‌اند، این گوشی را به فروشگاه تحویل دهند تا از بروز چنین اتفاقاتی پیشگیری شود.

منبع: Ubergizmo

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۰ دیدگاه
  1. Next is Now

    ” نماینده‌ی سامسونگ علاوه بر پس گرفتن گوشی ظاهرا پذیرفته که مبلغ خسارت وارده به هتل را هم پرداخت کند. ”

    این یعنی مشتری مداری شرکتی که من عاشقشم ؛ زنده باد سامسونگ

    1. محمد

      راس میگه خسارت پایی اونی که ذوب شده رو بده پول رو همه جوره میشه جبران کرد چون جنس آشغال به قیمت بالا میفروشه

  2. افشین

    تکنولوژی فقط ژاپن و آمریکا سونی و آمریکا

  3. بهروز

    حداقل خیالمون راحته تو ایران نمیترکه چون معمولا فروشنده های ایرانی باطری فابریک رو برمیدارن باطری تقلبی میذارن

  4. رهام

    شماهایی که رو سامسونگ تعصب دارید که اصلا نمی تونم بفهمم چرا؟ به من بگید چرا سامسونگ فکری برای گوشی های میان رده ش نمی کنه؟ همه از دم مشکل باطری و آنتن دارن ، اگه انقدر به قول شما مسئولیت پذیره میان رده شو با کیفیت مناسب بزنه ، امروز میخری فردا باید ببری باطریشو درست کنی ، اگه الانم این نمایش احترام به مشتری رو راه انداخته فقط به خاطر اینه که نوت ۷ پرچمدارشون بود و حالا آبروی نداشتشون رفته ، من باز کسایی رو که رو آیفون متعصبن رو درک می کنم چون اپل خلاقه ، سیستم عامل روون داره و هزار تا چیز دیگه ولی سامسونگ سیستم عاملش که مال اندرویده که همه می دونیم کپی کودکانه ای از سیستم ios ، باقی امکاناتشم که کپی از آیفونه تا حالا چند بارم تو دادگاه محکوم شده خسارتم داده من سامسونگو پژوی آردی دنیای تکنولوژی میدونم ، خدایی ال جی و هوآوی از سامسونگ بهترن فقط تبلیغات و هیاهو ندارن

    1. اسماعیل

      الان ایفون بخاطر سوختن صفحه نمایش ایفون ۶ که الان تو کل دنیا داره اتفاق میفته باید جریمه سنگین پرداخت کنه.اونایی که به برندهای خارجی چه سامسونگ و چه اپل و … تعصب دارن کلا اشتباه میکنن.همشون بارها سر مشتریاشون کلاه گذاشتن.اپل هم فکر منافع خودشه نه جیب شما.

    2. ali

      عزیزم باتری نوت۷ فقط توسط نمایندگی ها عوض میشود نه توسط فروشندگان وبه تجهیزات کافی مخصوص نیاز دارد برو ویدیو های تعویض باطری وسایر قطعات نوت۷ رو ببین بعد قضاوت کن

    3. سام

      راست گفتی سامبوم همش ضرر شما بخر عیبی دیدی تا بری اعلام کنی باز یک مدل جدیدتر زده بیرون و شما هم هی ضرر پشت سر هم

    4. پارسام

      ببخشید سامسونگ نواوری نداشته ؟؟
      هنوزم نسخه نوت سامسونگ بهترین فبلت هست.
      گلکسی اس ۲ بهترین گوشی جهان
      گلکسی اس ۳ بهترین گوشی اروپا
      گلکسی اس ۴ بهترین گوشی اروپا و جهان
      گلکسی اس ۶ بهترین گوشی ۲۰۱۵ جهان .
      قلم اسپن نوت تو کدوم یکی از برندها دیدی شما ؟؟
      نسخه ادج گوشیای سامسونگ ک الان برندای دیگ دارن کپی میکننش مال اپل بود ؟؟
      با کیفیت ترین صفحه نمایش هارو سامسونگ داره .
      اون همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری نوت ۷ داشته ولی بد اورده .
      شما بهتره بری تحقیق بکنی بعد بیای اینجا نظر غلط بذاری . اگ سامسونگ مشکل باطری و انتن دهی داره این همه کاربر نداشت . الان تو هر خونه ای ی گوشی سامسونگ هسش
      دوست عزیز اون مشکل انتن توی ایفون چهار بود ک اقای جابز هم قبولش نکرد .
      من برندم اپل رو واقعا دوست دارم و حتما ایفون ۷ رو میگیرم ولی شما قبل نظر دادن یکم تحقیق کن.
      بعدشم اندروید قبل ای او اس اومده اگ کپی بخاد باشه ای او اس کرده .
      و ازتون خاهش میکنم انقد کپی کپی نکنین اقای متعصب شما از خداتون باشه ک یک برند بیاد از نواوری یک برند دیگ در کنار نوواوری خودش در یک گوشی استفاده کنه.
      فک کن تاچ ۳بعدی اپل با نسخه ادج سامی در یک گوشی باشن.
      اگ بد میگم بگو بد میگی

    5. Danial

      دوست عزیز من یه ای فایو دارم که میان رده محسوب میشه،تا حالا هم هیچ مشکلی براش پیش نیومده،باطریشم خیلی شارژ نگه میداره،تک تک بازی ها و برنامه هایی که توش ریختمم مث ساعت اجرا میکنه،اندروید ۶ براش اومده،از این بهتر چی از یه همچین گوشی باید انتظارداشت؟

    6. شهاب

      هواوی؟
      اون از g 610 که هاردش تایمر داشت سر دوسال میسوخت اینم از آنر فایو ایکس که اندروید شیش نیومد و باطریشم مشکل داره و لگ داره بعضی جاهای سبک.
      جالب اینه که آنر فور ایکس با کیت کت اومد و تا مارشمالو رسید.
      هواوی معلوم نی با خودش چند چنده ولی ال جیو قبول دارم.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه