آداپتور کنترلرهای ایکس‌باکس وان برای ویندوز ۱۰ عرضه شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Xbox wireless controller adapter

مایکروسافت چند ماه پیش اعلام کرده بود افرادی که ویندوز ۱۰ دارند، می‌توانند از کنترلرهای کنسول ایکس‌باکس وان روی سیستم خودشان استفاده کنند. این شرکت به‌تازگی آداپتوری را راهی بازار کرده که باعث می‌شود کاربران بتوانند با کنترلرهای ایکس‌باکس وان روی ویندوز ۱۰ بازی کنند.

مایکروسافت آداپتور مخصوص کنترلرهای ایکس‌باکس وان برای ویندوز ۱۰ را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار راهی بازار کرد.

مایکروسافت در ابتدای سال ۲۰۱۵ این آداپتورها را معرفی کرده بود و اکنون آن‌ها را راهی بازار کرده است. این آداپتور به پورت USB کامپیوتر، لپ‌تاپ و تبلت‌های ویندوز ۱۰ متصل می‌شود و می‌توان هشت کنترلر ایکس‌باکس وان را به شکل بی‌سیم به آن متصل کرد.
براساس اطلاعات منتشر شده، این آداپتور با قیمت ۲۴.۹۹ دلار راهی بازار می‌شود. البته با کابل Micro USB هم می‌توان کنترلرهای ایکس‌باکس وان را به ویندوز ۱۰ متصل کرد.
مایکروسافت یک بسته‌بندی جدید برای کنترلرهای ایکس‌باکس وان عرضه کرده که شامل یک کنترلر به همراه این آداپتور می‌شود و با قیمت ۷۹.۹۵ دلار به فروش می‌رسد. این آداپتور به شکل خاص روی ویندوز ۱۰ به بهترین حالت کار می‌کند و کاربران می‌توانند به وسیله آن به خوبی با نرم‌افزار ایکس‌باکس به تجربه‌ی بازی‌های مختلف بپردازند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این آداپتور را مشاهده کنید:

Xbox wireless controller adapter Xbox wireless controller adapter Xbox wireless controller adapter Xbox wireless controller adapter Xbox wireless controller adapter Xbox wireless controller adapter

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar reza

    سلام
    این آداپتور کی برای خرید بر روی سایت های ایرانی میاد؟

  2. Avatar آرتین

    سلام
    یک سوال. با این کنترل و آداپتور اجرای بازی های ایکس باکس بر روی کامپیوتر امکان پذیر است؟

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      خیر.

  3. Avatar امیر حسن پور

    دیجی جون بیارش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه