آیا آی‌فون ۶s دو گیگابایت رم خواهد داشت؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل در چهارشنبه گذشته گوشی‌های آی‌فون ۶s و آی‌فون ۶s پلاس را معرفی کرد؛ اما درباره برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصولات اطلاعاتی منتشر نکرده است.

به‌نظر می‌رسد که گوشی آی‌فون ۶s از دوگیگابایت رم بهره می‌برد.

هنوز میزان رم تبلت آی‌پد پرو و حتی آی‌فون‌های جدید شرکت اپل مشخص نشده است. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آی‌پد پرو از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. در جدیدترین شایعات، گفته شده که اپل از ۲ گیگابایت رم برای گوشی‌های آی‌فون ۶s و آی‌فون ۶s پلاس استفاده کرده است. البته احتمال استفاده از ۲ گیگابایت رم روی گوشی‌های آی‌فون از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسید. به‌تازگی یکی از کاربران سایت Reddit که به نظر می‌رسد یکی از کارمندان شرکت Adobe است به این محصول دسترسی داشته و گفته که اپل از دو گیگابایت رم برای آی‌فون‌های جدید استفاده کرده است. او گفته در سایت داخلی اپل هم این اطلاعات قرار دارد، اما نمی‌تواند از این صفحه عکس بگیرد، چرا که اطلاعات شخصی او مشخص می‌شود. براساس گفته‌های این کاربر، اپل یک فایل PDF برای آی‌فون ۶s تهیه کرده که در آن به میزان‌ ۲ گیگابایت حافظه رم اشاره شده است.
درحالی که هنوز نمی‌توان درباره این موضوع با اطمینان صحبت کرد، تمام شایعات و حتی بنچمارک‌های منتشر شده از این گوشی‌ها به ۲ گیگابایت رم به کار رفته روی آن‌ها اشاره می‌کنند.

apple-internal-website-access

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه