آیفون ۶s قدرتمندترین گوشی سال ۲۰۱۵ از نگاه AnTuTu شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iPhone 6s Antutu

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی برنامه‌ی بنچمارک AnTuTu گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس قوی‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند بازار در سال ۲۰۱۵ بوده‌اند و امتیازات آن‌ها بسیار بیشتر از گوشی‌های دیگر بوده است.

آیفون ۶s با به‌دست آوردن امتیاز ۱۳۲۶۲۰ در بنچمارک AnTuTu به عنوان قوی‌ترین گوشی سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

با توجه به اطلاعاتی که از نسخه‌ی ششم برنامه‌ی بنچمارک AnTuTu منتشر شده، گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس توانستند امتیاز ۱۳۲۶۲۰ را به دست بیاورند و به همین دلیل به عنوان قوی‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ شناخته شده‌اند. تراشه‌ی A9 و پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی که روی آیفون‌های جدید قرار گرفته، باعث شده‌اند که این محصولات امتیاز بیشتری در مقایسه با سایر گوشی‌های بازار به‌دست بیاورند.

بعد از پرچم‌دار اپل نام گوشی Mate 8 شرکت هوآوی دیده می‌شود که توانسته امتیاز ۹۲۷۴۶ را در AnTuTu به‌دست بیاورد. این گوشی از تراشه‌ی Kirin 950 و صفحه‌نمایشی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. تلفن همراه هوشمند Pro 5 شرکت «میزو» (Meizo) هم در مکان سوم و بالاتر از پرچم‌دارهای شرکت سامسونگ قرار گرفته است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که کیفیت صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ از تمام محصولات بالا بیشتر بوده به همین دلیل تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ در بنچمارک AnTuTu امتیاز کمتری به‌دست آورده است.

در این لیست نام گوشی‌های دیگری مانند آیفون ۶، OnePlus 2 ،LeTV 1Pro و Note Pro شرکت شیائومی و نکسوس ۶P هم دیده می‌شوند که بیشتر آن‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برند.

در ادامه می‌توانید لیست قوی‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ از دیدگاه AnTuTu را مشاهده کنید:

iPhone 6s Antutu

آیفون ۶s قوی‌ترین گوشی سال ۲۰۱۵ از دیدگاه بنچمارک Antutu شد.

منبع: AnTuTu

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۹ دیدگاه
  1. Avatar مهران

    همین الان اگر به هریک از این افراد که کامنت گذاشتن بگید میخوان گوشی مجانی بدن و باید بین آیفون سیکس اس و سامسونگ گلکسی ۶ یکی را انتخاب کنید مطمئناً ۹۹ درصد آیفون انتخاب می کنن حتی اونایی که طرفدار اندروید هستن خخخخخخخ

  2. Avatar وحيد

    آقای Ali S(asobhani99@gmail.com بنظر میرسه یه نسبت خاصی با سامسونگ داره!
    یاد زمانی افتادم که اپل میخواست آیفون جدیدارو توی فروشگاه ها عرضه کنه و مشتریا بخرن،
    پدرم تعریف میکرد واسه دیدن و امتحان کردن آیفونای جدید به فروشگاه خیابون بویلستن ایالت مساچوست رفته بود،
    میگفت نزدیک اونجا که شدم دیدم یه جماعت ادم با پلاکارت های سامسونگ که چسبونده بودن به خودشون جلوی فروشگاه ایستاده بودن و تبلیغاته سامسونگو میکردن و میگفتن آیفون نخرید،
    میگفتن که اینارو سامسونگ پول داده که بیان جلوی فروش اپلو بگیرن، ظاهرا هم برای خیلی از فروشگاه های اپل توی امریکا و اروپا اتفاق مشابه افتاده بوده !!!!!
    قابل توجه بعضیا که میگن سامسونگ خیلی مشتری مداره و خوبه و خلاقیت داره،پدرم میگه توی پوستر های تبلیغاتی سامسونگ خریداران اپل رو به طور مستقیم گوسفند و نادان خطاب کرده، این یعنی توهین مستقیم نه فقط به خریداران یک برند ، حتی به انسانیت افراد !!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه