آیپد مینی ۴ رسما معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شب گذشته شرکت اپل، آیپد مینی ۴ را با مشخصات سخت‌افزاری مشابه با آیپد ایر ۲ به‌طور رسمی رونمایی کرد.

شب گذشته شرکت اپل، آیپد مینی ۴ خود را در جریان مراسمی که برای معرفی جدیدترین محصولات هوشمند این شرکت برگزار شده بود، به‌طور رسمی معرفی کرد.

ضخامت این تبلت ۶/۱ میلی‌متر و وزن آن ۲۹۵ گرم است که اندکی سبک‌تر از آیپد مینی ۳ محسوب می‌شود. اپل در آیپد مینی ۴ از یک صفحه‌نمایش ۷/۹ اینچی با دقت ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۵ پیکسل بر هر اینچ استفاده کرده است.

این شرکت در این مدل از آیپد خود از تراشه‌ی A8 استفاده کرده است. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، توان پردازشی این تبلت ۳۰ درصد و توان پردازنده‌‌ی گرافیکی آن ۶۰ درصد سریع‌تر از نسل‌های قبلی آیپد است. این در حالی است که اپل در نسل دوم و سوم آیپد مینی از تراشه‌های A7 بهره گرفته بود.

ipad-7

در آیپد مینی ۴ یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که قادر است تصاویری با دقت ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ پیکسل را ثبت کند. این دوربین همچنین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD 1080p را دارد. دوربین سلفی در این تبلت، حسگری با دقت ۱/۲ مگاپیکسل دارد.

شب گذشته اپل در جریان معرفی آیپد مینی ۴ به علاقه‌مندان آن قول داد که باتری این محصول با یکبار شارژ تا ۱۰ ساعت دوام خواهد داشت.

آیپد مینی ۴ در سه رنگ‌ نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد.

ipad-mini-5

به‌نظر می‌رسد اپل مدل ۱۶ گیگابایتی این محصول را با قیمت ۳۹۹ دلار، نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی را با قیمت ۴۹۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن را با قیمت ۵۹۹ دلار در بازار عرضه خواهد کرد. همچنین براساس اخبار منتشر شده، پیش سفارش این تبلت از تاریخ ۲۰ شهریور امسال آغاز می‌شود و اپل از تاریخ ۳ مهر، سفارش‌های ثبت شده را تحویل می‌دهد.

ipad-1

ipad-9

ipad-8

ipad-6

ipad-5

ipad-4

ipad-3

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. کسرا

    سلام، من به فکر خرید آیپد مینی۳ افتادم که دیدم مدل جدیدش این روزا ها عرضه شده. فکر میکنید از کی بشه در دیجیکالا یا بازار ایران خریدش؟

  2. سعید

    کپی از روی سرفیس شرکت مایکروسافت

    1. Ali

      سعید یه چیزی از یه جایی شنیدی اومدی اینجا نوشتی؟ :/
      اون ipad pro هست که کپی سرفیسه نه ipad mini

    2. amir

      احه مرد مومن سرفیس که این ابر تبلت نمیشه اصلا سرفیس فن داره داداش من ضخانتشم نگاه کن بعد بیا بگو سرفیس سرفیس
      این طراحی اختصاصی اپل برای ایپد هست ایپد ها عشقن بسیار عالین در ضمن این ایر دو در قامت کوچکتر ولی پردازندشون فرق داره و ایر ۲ از این قوی تره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه