احتمالا ال‌جی در کنفرانس مهرماه از یک فبلت میان‌رده رونمایی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی نتایج بنچمارک GFXBench یکی از جدیدترین محصولات هوشمند شرکت ال‌جی منتشر شده است. شماره مدل این فبلت میان‌رده در شرکت ال‌جی H740 است.

نتایج بنچمارک GFXBench یکی از فبلت‌های میان‌رده‌‌ی شرکت ال‌جی منتشر شد.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک، شرکت ال‌جی در فبلت H740 از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی  با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده کرده است. به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده در این محصول یک دوربین اصلی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را به‌کار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ، NFC، شتاب‌سنج، قطب‌نما و قدم‌شمار اشاره کرد. ال‌جی برای این فبلت میان‌رده ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته است.

این شرکت برای تامین توان پردازشی فبلت H740 از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ که به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Cortex-A53 با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز مجهز است، استفاده کرده است.  همچنین در این محصول از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 بهره گرفته شده است.

lg

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شرکت ال‌جی قصد دارد در تاریخ ۹ مهر ماه سال جاری یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی جدیدترین محصولات خود در نیویورک برگزار کند. پیش از این انتظار می‌رفت ال‌جی در جریان این مراسم یک گوشی هوشمند رده‌‌بالای به‌نام V10 را به‌طور رسمی رونمایی کند. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد این شرکت در جریان مراسم خود فبلت h740 را هم به‌عنوان یک محصول میان‌رده معرفی خواهد کرد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه