احتمال اعلام آمار فروش بلک‌بری Priv در ۲۷ آذر

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بلک‌بری Priv

انتظار می‌رود شرکت کانادایی بلک‌بری آمار و ارقام مربوط به فروش گوشی بلک‌بری Priv را در هفته‌ی آینده اعلام کند.

آمار فروش و درآمدهای شرکت بلک‌بری در سه ماهه‌ی دوم مالی چندان رضایت‌بخش نبودند.

«بلک‌بری Priv» جدیدترین گوشی هوشمند شرکت بلک‌بری است. البته این دستگاه نماینده‌ی چیزی بیش از یک گوشی است. بلک‌بری Priv نمایانگر مسیری جدیدی است که شرکت بلک‌بری در آن قدم گذاشته، یعنی ساخت گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید. در گذشته هم بسیاری از کارشناسان و مشتریان به بلک‌بری توصیه‌ کرده‌ بودند که این کار را انجام دهد.

با توجه به این موضوع، مطمئنا بسیاری از افراد درباره‌ی میزان فروش گوشی بلک‌بری Priv کنجکاو هستند. بسیاری می‌خواهند بدانند که آیا استفاده از سیستم عامل اندروید در یک گوشی بلک‌بری در میزان فروش آن تاثیر داشته و آیا مردم از آن استقبال کرده‌اند یا خیر. خبر خوب این است که در بیست و هفتم آذر ماه از نحوه‌ی عملکرد این گوشی در بازار مطلع خواهیم شد.

احتمالا در آن زمان مسوولان شرکت بلک‌بری آمار مربوط به سه ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۶ را اعلام کنند. بنابراین در جریان اعلام این آمار و اطلاعات، احتمالا این شرکت کانادایی جزییات مربوط به میزان فروش گوشی هوشمند بلک‌بری Priv، تعداد دستگاه‌های به فروش رفته و میزان درآمدهایشان را هم به اشتراک بگذارد.

قبل از این، آمار فروش و درآمدهای شرکت بلک‌بری در سه ماهه‌ی دوم مالی چندان رضایت‌بخش نبودند. این شرکت قبلا ضرری ۶۶ میلیون دلاری را اعلام کرده بود و تنها توانسته بود تعداد ۸۰۰ هزار دستگاه بفروشد. این در حالی است که شرکت‌هایی مثل اپل و سامسونگ ظرف تنها یک هفته می‌توانند این تعداد دستگاه را به فروش برسانند. در هر صورت، در هفته‌های آینده از وضعیت فروش بلک‌بری مطلع خواهیم شد.

منبع: MobileSyrup

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه