احتمال رونمایی از یک کامپیوتر All-in-one در مراسم جدید مایکروسافت

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت برای ساختن برند Surface به‌عنوان یکی از بهترین برندها برای دستگاه‌های ویندوزی، زمان و هزینه‌ی زیادی صرف کرده است. سال گذشته این شرکت اولین لپ‌تاپ از برند Surface را با نام Surface Book به بازار جهانی عرضه کرد و اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند، مایکروسافت به‌زودی از این برند برای انواع دیگری از کامپیوترهای شخصی استفاده می‌کند. طبق شایعات، مایکروسافت در چند هفته‌ی آینده از یک کامپیوتر All-in-one با برند Surface رونمایی می‌کند.

اسم این کامپیوترها هرچه که باشد، ناگزیر به‌عنوان رقیب مایکروسافتی آی‌مک (iMac) محسوب می‌شوند.

اسم این کامپیوترها هرچه که باشد، ناگزیر به‌عنوان رقیب مایکروسافتی آی‌مک (iMac) محسوب می‌شوند. اما هنوز مشخص نیست که برای حضور در این رقابت با چه تجهیزات و قدرتی در مقابل محصولی مثل iMac که در طول دهه‌ها بازار خود را داشته است، حاضر خواهند شد.

کامپیوتر all-in-one جدید مایکروسافت فعلا با نام رمز «Cardinal» شناخته می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان ماه آینده‌ی میلادی در نیویورک رونمایی شود. به گزارش سایت The Verge از «منابع نزدیک به برنامه‌های Surface مایکروسافت»، این شرکت برای اواسط پاییز به یک مراسم با تمرکز روی سخت‌افزار می‌اندیشد.

قبلا هم شایعاتی در این‌باره وجود داشت که مایکروسافت مشغول کار روی سه مدل کامپیوتر Surface AiO است که هرکدام در مرحله‌ی آزمایش در نمایشگر‌هایی با اندازه‌ی ۲۱، ۲۴ و ۲۷ اینچی هستند اما در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان کامل گفت که آیا قرار است هر سه مدل یا یکی از آن‌ها رونمایی شودو ضمنا این‌که اندازه‌ی نمایشگر آن‌ها چند اینچی خواهد بود؟

تا امروز هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات فنی یا قابلیت‌های کامپیوترهای Surface AiO به گوش نخورده است اما این احتمال وجود دارد که مایکروسافت در مراسم آینده‌اش از محصولاتی رونمایی کند که درواقع مدل‌های ارتقایافته‌ی Surface Book یا Surface Pro 4 با پردازنده‌های جدید اینتل باشند.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه