احتمال عرضه آفیس ۲۰۱۶ در تاریخ ۳۱ شهریور

۳ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی سایت WinFuture.de اعلام کرده که با توجه به گفته برخی فروشندگان، مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ را در تاریخ ۳۱ شهریور ماه منتشر می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی برخی از فروشندگان، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد آفیس ۲۰۱۶ را در تاریخ ۳۱ شهریور راهی بازار کند.

 

این نسخه از آفیس به شکل خاص برای صفحه نمایش‌های لمسی طراحی شده و به همین دلیل کاربران تلفن‌های همراه، تبلت و حتی افرادی که مانیتورهای لمسی دارند به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این برنامه تمرکز روی قابلیت‌های ابری است. به وسیله قابلیت‌های ابری کاربران می‌توانند فایل‌های خودشان را روی دستگاه‌های مختلف و در همه‌جا ویرایش کنند. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، مایکروسافت از هم اکنون درحال انجام دادن کارهای تبلیغاتی برای آفیس ۲۰۱۶ است و به همین دلیل به فروشندگان اعلام کرده که این نسخه در ۳۱ شهریور ماه منتشر می‌شود. آفیس ۲۰۱۶ با نسخه‌های آپدیت شده‌ی برنامه‌های Word، Excel، PowerPoint، OneNote، Outlook، Skype، Project، Visio، Access و Publisher منتشر می‌شود.

office-2

به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت پس از عرضه این نسخه از آفیس، می‌خواهد برنامه آفیس ۳۶۵ E5 را به همراه Skype عرضه کند. در اخبار به این موضوع اشاره شده که این شرکت قصد دارد نسخه جدید آفیس ۳۶۵ را در سه ماهه دو سال مالی خودش راهی بازار کند. سه ماهه دوم سال مالی مایکروسافت از تاریخ ۹ مهر ماه تا ۱۰ دی ادامه پیدا می‌کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که آفیس جدید قرار است همزمان با عرضه ویندوز ۱۰ برای موبایل راهی بازار شود. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت هم‌زمان با عرضه ویندوز ۱۰ برای موبایل چند تلفن همراه و مدل جدید تبلت‌های Surface را معرفی می‌کند.
هنوز قیمت این محصول اعلام نشده، اما به احتمال زیاد مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ را با قیمتی نزدیک به آفیس ۲۰۱۳ منتشر می‌کند. در حال حاضر آفیس ۲۰۱۳ را می‌توان با قیمت ۱۳۹.۹۹ دلار خریداری کرد. در روزهای آینده شاهد اخبار رسمی از سوی مایکروسافت درباره تاریخ عرضه آفیس ۲۰۱۶ خواهیم بود.

office-3

منبع:   Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه