استاندارد نمایش تصاویر در توییتر بهینه شد

۱۷ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مشاهده تصاویر توییتر در اندازه واقعی

سایت توییتر از امروز تغییر جدیدی را در قسمت ارسال تصاویر به وجود آورده است. با این تغییر، تصاویر ارسالی توسط کاربران Crop نمی‌شوند و به صورت کامل قابل مشاهده خواهند بود.

توییتر امکان مشاهده‌ی تصاویر در اندازه‌ی واقعی را در اختیار کاربران قرار داد.

قبلا تصاویر در سایت توییتر Crop می‌شدند و برای مشاهده‌ی آن‌ها در اندازه‌ی کامل، باید روی آن‌ها کلیک می‌کردید. این تغییر جدید باعث شده که کاربران نیازی به کلیک اضافه برای مشاهده‌ی تصویر در اندازه‌ی واقعی نداشته باشند.

کاربران می‌توانند تصاویر خودشان در هر اندازه‌ای که دارد را در این شبکه‌‌ی اجتماعی آپلود کنند و نگران تغییر اندازه‌ی آن نباشند. این قابلیت می‌تواند برای سایت‌های خبری و افرادی که عکس روی صفحه‌ی خودشان قرار می‌دهند، مفید باشد. اضافه شدن این قابلیت به توییتر این شبکه‌ی اجتماعی را به یک رسانه‌ی سرگرم کننده‌تر و متکی بری مضامین تصویری تبدیل می‌کند.

مشاهده تصاویر توییتر در اندازه واقعی

شرکت توییتر گفته که مدت‌ها بوده روی این موضوع کار می‌کرده و قصد داشته قابلیتی را به وجود بیاورد که کاربران بتوانند تصاویر را در اندازه‌ی بزرگ و زیباتر مشاهده کنند. این اقدام باعث می‌شود که تصاویر بیش از پیش مورد توجه کاربران این سایت قرار بگیرد. این تغییر از هم اکنون در توییتر به وجود آمده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه