اسپاتیفای، شخصیت‌تان در Game of Thrones را پیدا می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا قابلیت جدیدی به اسپاتیفای (Spotify) اضافه شده است که توسط آن، شخصیت شما را در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) تخمین می‌زند. سازندگان این قابلیت در اسپاتیفای، هر شخصیت بازی و تاج و تخت را به یک سبک موسیقی نسبت داده‌اند.

برای مثال، کسانی که موسیقی پاپ مثل «ویتنی هیوستن» (Whitney Houston) گوش می‌دهند، ممکن است شخصیت‌شان «سرسی لنیستر» باشد. در حالی که اگر «لنرد اسکنرد» (Lynyrd Skynyrd) گوش کنید، شخصیت‌تان شوهر سرسی، یعنی «رابرت» انتخاب می‌شود. «تایرون لنیستر» هم خودش را به هنگام خواندن آن همه کتاب، با گوش دادن به موسیقی جاز مشغول نگه داشته است.

Spotify---Game-of-Thrones Spotify---Game-of-Thrones-2

اگر نرم‌افزار اسپاتیفای را ندارید و هنوز هم می‌خواهید شخصیت‌تان در Game of Thrones را بر اساس سلیقه‌ی موسیقی‌تان انتخاب کنید، اسپاتیفای این امکان را از طریق وب هم فراهم کرده است.

به غیر از این خبر، به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ اکران فصل ششم سریال بازی تاج و تخت، تصاویری هم از این فصل جدید منتشر شده‌اند.

می‌توانید در ادامه، تصاویری که از سریال منتشر شده‌اند را ببینید.

شروع پخش فصل ششم سریال Game of Thrones از فردا، یکشنبه، آغاز می‌شود.

game-of-thrones-season-6-premiere-1-970x647-c game-of-thrones-season-6-premiere-2-970x647-c game-of-thrones-season-6-premiere-3-970x647-c game-of-thrones-season-6-premiere-4-970x647-c game-of-thrones-season-6-premiere-6-970x647-c game-of-thrones-season-6-premiere-8-970x647-c game-of-thrones-season-6-premiere-ep-9-970x647-c

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Makluas

    این فیلم معرکه ست ……… منتظر فصل جدیدش هستیم ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه