اسپیس‌ایکس، نخستین تصاویر از فضای داخلی سفینه‌ی سرنشین‌دار خود را منتشر کرد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اسپیس‌ایکس» که فعال‌ترین شرکت بخش‌خصوصی در برنامه‌های فضایی به حساب می‌آید، عکس‌هایی را از فضای درون فضاپیمای جدید خود به نام «کرو دراگون» منتشر کرد. این فضاپیما، مخصوص حمل فضانوردان به ایستگاه بین‌المللی فضایی ساخته شده است.

شرکت «اسپیس‌ایکس» اولین تصاویر از کپسول Crew Dragon خود را منتشر کرده است. این تصاویر داخل فضاپیما را نشان می‌دهد.

شرکت «اسپیس‌ایکس» که این کپسول را می‌سازد، اخیرا تصاویری از داخل آن منتشر کرده است. این تصاویر پنل‌های کنترل و صندلی افراد را نشان می‌دهد.

تصاویر، صندلی‌هایی با طراحی‌های مدرن را به تصویر می‌کشند؛ درست مثل خودروهای لوکس اسپورت یا دکوراسیون مدرن به تصویر کشیده شده در فیلم ادیسه‌ی فضایی ۲۰۰۱.

این کپسول هفت صندلی برای افراد دارد که از فیبر کربن و پارچه‌ی الکانترا ساخته شده‌اند. تصاویری در مقابل صندلی‌ها پخش می‌شود که اطلاعات لازم درباره‌ی موقعیت فضاپیما را اعلام می‌کند. یک سیستم کنترل هوا هم در این فضاپیما قرار داده شده تا فضانوردان میزان گرمی یا سردی هوای داخل سفینه را تنظیم کنند.

در دیوارهای این کپسول، چهار پنجره هم قرار داه شده است. شرکت «اسپیس‌ایکس» کپسول «کرو دراگون» (Crew Dragon) را برای ناسا می‌سازد. ناسا می‌خواهد با این کپسول‌ها، فضانوردان را به ایستگاه بین‌المللی فضایی منتقل کند.

می‌توانید در ادامه تصاویر این فضاپیما را ببینید.

1 2 3 4 5

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه