شایعه: آیفون ۷ به جای جک هدفون، یک اسپیکر دوم دارد

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه‌های تازه درباره‌ی گوشی جدید اپل حاکی از آن است که احتمالا در آیفون ۷ به جای جک هدفون، یک اسپیکر دوم تعبیه خواهد شد.

پیش از این خبرهای زیادی درباره‌ی برداشته شدن جک هدفون آیفون ۷ از منابع غیررسمی منتشر شده بود؛ در ضمن شایعه‌های متعددی هم به گوش می‌رسید که اپل قصد دارد کیفیت صدای گوشی جدید را به طور قابل توجهی ارتقا بدهد. حالا با توجه به این دو مورد و بر اساس گزارش‌هایی که باز هم به طور غیررسمی منتشر شده، چنین استنتاج می‌شود که اپل می‌خواهد در آیفون ۷، اسپیکر دومی را به جای جک هدفون تعبیه کند.

در گزارشی که توسط دو تحلیل‌گر اخبار تکنولوژی، «کورتیس» (Curtis) و «هملگارن» (Hemmelgarn) نوشته شده، اپل می‌خواهد در گوشی آیفون ۷، یک آمپلی‌فایر ساخت Cirrus Logic اضافه کند. آمپلی‌فایر مذکور برای تقویت اسپیکر دوم گوشی در نظر گرفته شده است. این اسپیکر به جای جک هدفون گوشی قرار می‌گیرد. در این صورت هر دو اسپیکر گوشی در قسمت پایینی آن خواهند بود و کیفیت صدایی که شنیده می‌شود به طرز قابل توجهی تغییر می‌کند.

شایعه‌های زیادی هم مبنی بر لوازم جانبی که اپل به همراه گوشی در باکس محصول ارایه می‌دهد، منتشر شده است که یکی از اینها در مورد بلوتوث این دستگاه است. قبلا گفته می‌شد که اپل همراه آیفون ۷، هندزفری بی‌سیم بلوتوث هم در جعبه قرار می‌دهد. ولی در گزارش‌های تازه‌ای که منتشر شده، گفته می‌شود که هندزفری سیم‌دار اهدا می‌شوند. هندزفری‌های سیم‌دار از طریق درگاه لایتنینگ (Lightning port) به گوشی وصل می‌شوند. این مدل دوم، با توجه به این‌که اپل در تکنولوژی خودش از استانداردهای رایج بلوتوث استفاده نمی‌کند، بیش‌تر به سیاست‌های این شرکت شبیه است.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    عجب ابتکاری!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه