اطلاعات جدید از مدل دو سیم‌کارته گوشی گلکسی نوت ۵

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمان زیاد تا برگزاری مراسم سامسونگ برای معرفی گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس باقی نمانده است. در چند ماه گذشته شایعات مختلفی درباره این دو محصول منتشر شده و به نظر می‌رسد که شاهد معرفی چیز جدیدی درباره گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس نباشیم.

با توجه به اینکه تنها چند ساعت تا شروع مراسم سامسونگ باقی‌مانده، اطلاعات جدیدی از مدل دو سیم‌کارته گوشی گلکسی نوت ۵ منتشر شده است.

 

برخی از شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که گلکسی نوت ۵ از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و گروهی دیگر از این شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که این گوشی یک مدل دو سیم‌کارته هم خواهد داشت که از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. مدتی پیش تصاویری از مدل دو سیم‌کارته گوشی گلکسی نوت ۵ منتشر شده که اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر کرده‌اند. با توجه به این تصاویر مشخص شده که این گوشی به صورت Hybrid Dual Sim طراحی شده و کاربران می‌توانند از مکان قرار گرفتن سیم‌کارت برای قرار دادن کارت حافظه استفاده کنند. در تصویر منتشر شده، به خوبی روی این ویژگی مدل دوسیم‌کارته گوشی گلکسی نوت ۵ تاکید شده است. البته این قابلیت در محل سیم‌کارت دوم به وجود آمده است. همچنین مکان قرار گرفتن سیم‌کارت و کارت حافظه به سمت چپ گوشی منتقل شده و قلم مخصوص گوشی هم در سمت راست قرار گرفته است. به احتمال زیاد در ساعات آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

note5

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه