الگوریتم جدید اینستاگرام شروع به کار کرد

۱۵ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل فروردین ماه بود که اینستاگرام اعلام کرد که می‌خواهد قسمت Feed این شبکه‌ی اجتماعی را براساس الگوریتم جدیدی بروزرسانی کند. در این الگوریتم جدید پست‌ها براساس زمان ارسال به نمایش در نمی‌آیند. اینستاگرام گفته که این قسمت شبیه به سیستم Feed سایت فیسبوک خواهد بود و در ابتدا پست‌هایی به نمایش در می‌آیند که برای کاربران جذاب‌تر هستند.

از این به بعد پست‌ها با توجه به الگوریتم جدیدی که اینستاگرام برای قسمت Feed در نظر گرفته، پیش روی کاربران قرار می‌گیرند.

این الگوریتم جدید از ماه پیش به شکل آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت و به نظر می‌رسد که از امروز روی تمام این شبکه‌ی اجتماعی قرار گرفته است. پس اگر وارد برنامه‌ی اینستاگرام شدید و دیدید که ترتیب نمایش پست‌ها تغییر کرده، تعجب نکنید. البته پس از اینکه پست‌هایی که به نظر اینستاگرام برای شما جذاب‌تر بود را به زور مشاهده کردید، می‌توانید سایر عکس‌ها را هم ببینید.

مسئولان شبکه‌ی اجتماعی Instagram می‌گویند:” اکثر کاربران بیش از ۷۰ درصد پست‌های قسمت Feed خودشان را از دست می‌دهند و آن‌ها را نمی‌بینند. این موضوع زمانی که کاربران افراد متعددی را دنبال می‌کنند هم بیشتر می‌شود. ما در چند ماه گذشته روی الگوریتم جدیدی کار کردیم تا بتوانیم پست‌های جالب را سریع‌تر پیش روی کاربران قرار دهیم.”

البته این الگوریتم جدید اعتراض‌های زیادی را هم به همراه داشت و بسیاری از کاربران در خواست کردند که هر دو حالت نمایش پست‌ها در قسمت Feed وجود داشته باشد یا بتوان این قابلیت جدید را فعال و غیر فعال کرد.

منبع:‌ Ubergizmo

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه