ال‌جی به رقیب آمازون تبدیل می‌شود

۱۴ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی اعلام کرد که فردا در نمایشگاه CES 2017 از رباتی با نام Hub Robot رونمایی می‌کند. محصولی که قرار است به رقیب آمازون و دستگاه «اکو» (Echo) تبدیل شود. این دستگاه هوشمند ال‌جی به یک دستیار صوتی مجهز شده که می‌تواند خانه‌ی کاربران را هم کنترل کند. ال‌جی گفته که از این ربات می‌شود در فرودگاه‌ها و حتی هتل‌ها هم استفاده کرد.

این شرکت کره‌ای از سال ۲۰۱۲ دستیار هوشمند خودش را معرفی کرده بود که می‌توانست ارزش سهام شرکت‌های مختلف، خبرهای گوناگون، شرایط آب و هوا و نتایج تیم‌های ورزشی را به کاربر بگوید و حتی می‌توانست پیام کوتاه هم ارسال کند. حالا ال‌جی می‌خواهد با استفاده از این هوش مصنوعی به رقیبی برای «گوگل هوم» (Google Home) و «آمازون اکو» (Amazon Echo) تبدیل شود.

البته گفته شده که مایکروسافت هم می‌خواهد با استفاده از دستیار صوتی کورتانا وسیله‌های مختلفی در نمایشگاه CES نشان دهد. یکی از این وسیله‌ها بلندگوهایی خواهد بود که شرکت هارمن کاردن می‌سازد.

ال‌جی در زمینه‌ی تولید ربا‌ت‌های هوشمندی که در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند هم تجربه‌ی زیاد دارد و قبلا جاروبرقی‌های رباتی ساخته بود که به شکل هوشمند خانه را جارو می‌کردند. حالا این ربات‌ها به یک دستیار صوتی هم مجهز شده‌اند و می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند.

منبع: LG

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه